Volgers

woensdag 6 oktober 2021

Mijn Schatkaart

Hoi hoi,

deze kaart is voor de maandchallenge bij Mijn Schatkaart waar ze weer met een leuk patroon kwamen.

Nu had ik afgelopen zaterdag bij mijn vriendin zitten hobbyen in haar hobbykamer die ze sinds kort heeft, was heel gezellig zo en alles lekker bij de hand, en ze had me een heleboel spullen waaronder vooral heel veel bloemen. Kwam mooi uit want bij deze kaart wilde ik graag witte bloemen erop.


Deze kaart heb ik gemaakt voor Bianca, die verdient deze week wel een kaart, ze zit wat in de lappenmand en dan ga je zowieos voor roze, wat ik geen straf vind omdat ik er zelf ook van hou.


Magnolia ingekleurd met mijn zigmarkers, helaas was het afgelopen zondag de hele dag slecht weer, en we gaan de donkere dagen dan weer in, en dat merk je dan wel weer met foto's maken.


Hier het witte bloementoefje met witte blaadjes.


Het mooie dsp is van Prima Marketing, is ook vrij dik papier. En ik had achteraf gemerkt te zwakke magneetjes dus hij sluit nu helaas niet.



Hopend wordt ze er een beetje blij van om een kaartje te ontvangen (gok van wel hoor).
En dit kaartje doet ook mee bij 4 season challenge blog thema is Think Pink.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina:

 

35 opmerkingen:

  1. Wat een superzoet lief kaartje met dit mooie model Elly, een te lief plaatje,prachtig papier en mooie bloemen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, wat een leuk model!
    Mooie kaart zeg, het dp vind ik prachtig.
    Jammer dat het niet goed sluit, maar dat zal Bianca vast niet erg vinden.
    Bijna eng om op zo'n kaart iets te schrijven😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, ja hihihi, maar heb op de achterkant geschreven.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Een heel mooi kaartje en de witte bloemen zijn er prachtig bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, Elly
    Leuk samen knutselen met je vriendin!
    Mooi dp en mooi ingekleurd en ook de bloemen komen mooi uit!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterende kaart Elly, heerlijk dat lieve mangoliaatje, blijf er toch een zwak voor houden als ik ze zie, ook al gebruik ik ze nooit meer...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank jullie wel.
      Ja die zwak heb ik dus ook, gebruik ze ook ietsjes te weinig hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. wat een prachtige kaart Elly....leuk model....dat moet ik onthouden!
    Hij zal vast goed ontvangen zijn.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het schattige stempeltje en mooie bloemen erop leuk model
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je met dat prachtige dessin-papier gemaakt Elly. Een heel mooi model, jammer van de magneetjes maar dat zal Bianca vast wel door de vingers zien ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige roze kaart in een leuk model, gaaf met de witte bloemen, ik had laatst ook al dat de magneetjes niet werkten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk model heb je gekozen. Heel mooi in al dat roze. Zeker goed voor iemand in de lappenmand, zo'n zachte kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je mooi gemaakt voor ons mutsje in de lappenmand en super dat je het kan combineren met een challenge het is weer een plaatje

    Groetjes debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige uitvoering en het papier is schitterend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie vrolijke kaart Ellen!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Elly, leuk model ook en roze he ik hou dr van !
    Ik heb alleen niet zoveel meer met magnolia ,vroeger wel ik heb ook nog stempels liggen maar doe er niks meer mee eigenlijk.

    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra.
      Oh dat is heel jammer, mocht je ze eens weg willen doen ;) denk aan mij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  16. Wat een mooie kaart, leuk om weer eens een Magnoliaatje te zien!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze Think-pink-uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze Think-Pink Challenge.
    Bedankt voor je bijdrage aan onze uitdaging op het 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen