Volgers

zondag 12 december 2021

Kaartje/kadokaart

Hoi hoi ben ik weer op deze morgen, en met nog een reminder creatie,

geen kerstuitvoering maar een mooie kaart/kadokaartje gemaakt.

Bij KIC is het deze keer Alles Mag, dus lekker gemakkelijk toch? Ik zou zeggen doe lekker mee en benieuwd wat jullie gaan laten zien.


Als basis had ik een Slimeline mal van Marianne Design CR1538 genomen en deze wat gevouwen zodat er een leuk klein kaartje overbleef.
Het dsp is van Craft OClock: Red Mood.


Elementen zijn ook van Craft OClock. En nog sisal eronder geplakt.


Hartjes van Studio Light.


Je zou ipv een kadokaart ook een leuk geschreven kaartje erin kunnen stoppen.


En de tekst is van Craft Emotions.


En zo ben ik weer aan de slag geweest met mijn restantjes dsp, nu is deze echt op.

Fijne dag,

groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina;

fb pagina:


24 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model en wat heb je alles mooi gedecoreerd Elly. Dat sisal is lekker speels onder de rozen. Ook de binnenkant met dat mooie hart en sierlijke tekst is een plaatje. Inderdaad heel mooi om zo een cadeaubon te geven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Ik denk dat degene die deze kaart ontvangt er heel blij mee zal zijn . Ook heel leuk met de rozen en sisal
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Corry en welkom op mijn blog.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een mooie creatie is dit, leuk met de cadeaukaart en het hart, ook een mooie voorkant met de bloemen en het sisal,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk super mooi papier en gecombineerd Elly, moet eens op zolder kijken daar ligt nog sisal.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super mooi gemaakt. Dat sisal lijkt er ook zo leuk bij.
    Ook zo’n mooi model.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf Elly. Tof model is het! Ik kan me voorstellen hoor, dat je het superdruk hebt en keuzes moet maken. Succes met beslissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige cadeau kaart heb je gemaakt Elly!
    Mooi om zo de restjes wat op te maken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke cadeau-kaart Elly en heel mooi die hartjes achter de bloemen. Het designpapier is ook heel mooi
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is leuk! Nomi doet haar eindwerk over rozen , misschien een leuke kaart voor haar als je nog niks hebt gemaakt...x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sarah. Oh dat had mooi geweest idd, maar mijn kaart ligt al een tijdje bij je binnen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Deze had ik eventjes gemist, Elly
    wat een leuk model heb je ervan gemaakt,
    Met prachtig dessinpapier!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo is het veel en veel leuker om een kado kaart te geven!

    BeantwoordenVerwijderen