Volgers

zaterdag 25 december 2021

Kerstmutsen verrassing

Goedemorgen op deze kerstdag,

eindelijk kan ik de kerst creatie laten zien, had hem eind oktober af..elke maand hebben we al een uitdaging voor elkaar en voor kerst hadden we gekozen om het een verrassing te laten zijn. Dus iedereen ging zn eigen gang, dus niet met dezelfde mal of patroon aan de slag.


En het zijn weer heel veel foto's, maar dat zijn jullie wel gewend van mij.
Ik heb twee dezelfde gemaakt ook met dsp uit dezelfde blok, ik had die van Craft Sensations gebruikt It's beginning to look al lot like christmas.



De gnoom van DDD470.713.815.
Op de bord van de muts 3d sneeuweffect en een belletje, die ik geprobeerd heb te verven met Cadence metallic pearl,


Happy is van de Action.



Deze letters zijn van Studio Light SL-ES-CD41.



Het is dus een doosje wat ik ook zelf gemaakt had en daarin dan een albumpje.
Het roze is voor Bianca en met zwart voor Debby, daar dit de kleuren zijn waar ze het meest mee werken en van houden.


Een gedicht gemaakt met de peripage en deze erop geplakt met washitape op een mal van Marianne Design.




Aan het albumpje heb ik houten ornamenten gehangen en deze bewerkt met Wax paste van Craft Emotions, en hihi wat zaten mijn vingers onder, zelf mn nagel, dus ook geschikt als nagellak.


Alle teksten en afbeeldingen komen ook uit het dsp.
De album is van DDD 470.784.024.


Op elke pagina rechts onder zie je iedere keer een andere kerstboompje.


En links heb ik op elke pagina een gnome van Gummiapan.


Glas wijn van DDD 470.713.831.


Laten sprankelen met mini bloemetjes van de Obla tang en Nuvo drops.


Poinsettia van Joy!Crafts.
En de ster is van Craft Emotions 115633/1202.
Hier en daar een achtergrond stempel van de Action.


De klok van DDD 470.713.505 is met struktuurpasta opgezet en nog wat glitters eroverheen gegooid.
Fun en de sterrand is van hetzelfde als de ster wat ik eerder vermeld had. (studio light)


En dan hier de andere uitvoering, ook iets andere plaatjes omdat niet alles dubbel in het blok zat.







Deze klok heeft geen glitters maar wat zwarte bolletjes overgestrooid, wat het precies is weet ik niet, maar deze schudmateriaal bij de Action toen gekocht.

Dit zijn de kadootjes wat ik voor hun had gekocht:




En hieronder mijn kadootjes wat ik van hun gekregen had, ik moest elke dag een kadootje openmaken bij de creatie van Bianca en bij Debby bijna elke dag.
Dus dit was wel leuk opstaan elke morgen:


Ik weet niet of ik het kerstkado wat ik van Hobbyshop Veldmaat had ontvangen al had laten zien, ander bij deze:










Ik wens jullie hele fijne dagen toe, geniet ervan.

Groetjes,

Elly




 

12 opmerkingen:

  1. super mooie gemaakt en ziet er gaaf uit Elly, gave kadootjes gegeven en ontvangen
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie creaties heb je voor de dames gemaakt, het papier is ook super en je hebt er veel mogelijkheden mee.
    Jij bent ook lekker verwend,
    fijne kerstdagen,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ongelooflijk, wat mooi en wat een werk en aandacht heb je eraan besteed. Heel gaaf! Leuk om elkaar zo te verrassen.
    Fijne dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en ook goed bedacht de kleuren bij de personen!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie albums in mooie mooi doosjes heb je gemaakt. En leuk dat je zelf ook zo verwend bent.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee mooie creaties heb je voor de dames gemaakt, het papier is ook super en leuke details.
    wat heb je leuke spulletjes gekregen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf is dit wat een werkuren zijn er in gegaan, zo mooi Elly!

    BeantwoordenVerwijderen