Volgers

vrijdag 21 januari 2022

Babykaart

Goedemorgen,

ook ik heb de Samen Creatief van dinsdag 11 januari jl, gemaakt, heb alleen andere maten aangehouden, ik wilde hem kleiner hebben.


Het design papier is van Cavania London, deze eens op een uitverkoop gekocht, heb hem ook in een meisjes uitvoering.


Het sluit met een strikje.


De achterzijde.


En als hij open is, dan zie je dit. Soort sterboekje.



Aan de waslijn hangt de knuffel van de baby en een lief tuinpakje, deze mallen zijn van de Action.



Handjes en voetjes zijn van Marianne Design dacht ik.
Het autootje is een sticker en deze zat ook bij het dsp.


Aan de labels heb ik konijnen hoofdjes gemaakt, Ik dacht hier moet ik even iets anders mee doen, en ik vind ze zelf superleuk geworden. Waarom ik voor zwart gekozen heb is omdat ik al weet voor wie deze kaart bestemd is, en hun interieur is nogal strak en zwart dus vond dit wel erg passen bij hun.


Deze tekst is samengesteld en is van Craft Emotions.


Uit een restje deze tekst gehaald en gemat.


Deze tekst is van Marianne Design.



En alle achterzijden van de labels zijn ook beplakt.

Als je deze ook zou willen maken moet je even HIER naartoe gaan bij Hobbyshop Veldmaat, daar staat het boodschappenbriefje en het filmpje.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina:



26 opmerkingen:

  1. Je heb een super mooie baby kaart gemaakt met de samen creatief. Wat een leuke tekst heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Ik vind die konijnenhoofdjes zo leuk erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige creatie Elly veel te zien op je kaart en telkens zie je wat nieuws. De stempel vind ik wel handig die ik kocht als alles er eenmaal in zit hihi. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Ja das waar...het hoeft niet zomaar verandert te worden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Heel mooi en die konijnenkopjes zijn zo leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en verrassende babykaart, leuk papier en die konijntjes zijn schattig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gedaan en die konijnen labels vind ik gaaf!
    Groetjes MarMarga gs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie creaties geweldig de konijntjes die er bovenuit piepen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat is die mooi geworden. Een erg leuk model.
    Maar vooral die konijntjes maken het helemaal af. Geweldig hoe die erbovenuit komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke felicitatie creatie, Elly
    Zo leuk met die konijntjes en leuke details in elk hoekje!
    Supermooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo met die konijnenhoofdjes aan het label.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige en lieve babykaart, knap werk om dit model zo mooi te bekleden Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaf dit! Wat zijn er toch leuke dingen te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke uitvoering met het konijntje.
    Mooie papiertjes een prachtig geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen