Volgers

woensdag 23 maart 2022

Milka doosje

Hoi hoi,



Vorige maand was er in de mutsencluppie de live over deze Milka verpakking. En dit is tevens ook mijn allerlaatste creatie die nog in de wacht stond van wat ik had voorgewerkt toen ik nog bij hun in de DT groep zat. Daar er zoveel jarigen tussendoor zaten heb ik deze verder naar achteren geschoven, want ik doe toch niet mee met de challenge.



Ik had wat ouder papier gebruikt van Craft Sensations uit verschillende blokken:
And they lived happily ever after en Sweet  Dreams.




De vlinders en de bloemen komen ook uit het dsp.
Enjoy the day is een stempel van Craft Emotions. Ook deze label was te vinden bij het blok.





All for you..deze letters zijn van Craft Emotions, slaat op de lekkere reep wat erin zit.



Op de Milka repen staan tegenwoordig ook van die mooie teksten op, voor elke gelegenheid is er wel eentje te vinden.



Birthday Wishes is een stempel van Ali.
En op het andere kaart genoeg ruimte om wat persoonlijks te schrijven.

p.s ik zag dat velen al gereageerd had, deze post was per ongeluk verkeerd ingepland geweest, dus vandaar dat hij vandaag er weer op staat wat dan ook de bedoeling was. Jullie reacties had ik nog niet kunnen lezen, ga ik nu dus doen.


Groetjes,

Elly

fb pagina:

35 opmerkingen:

  1. Een super mooie chocolade verpakking heb je gemaakt met de sol. Mooi met dit designpapier. Prachtig gedecoreerd Elly.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel,lees deze reacties nu pas...bleek dat hij eerst verkeerd ingepland was.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Heel leuk gemaakt! Echt een leuk cadeautje om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie Elly met dit prachtige papier, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een gave creatie gemaakt Elly,leuk ook dat de letters van de reep te zien zijn…lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend GAAF gedaan Elly....mooi papier heb je gebruikt....het is een mooi geheel geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie. Heel mooi papier en leuk gedecoreerd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk om zo een reep te verpakken, wat een schitterend papier heb je gebruikt,.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creatie Elly
    Leuk gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi gemaakt.
    Leuk cadeautje om weg te geven.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie creatie Elly en 'n mooi cadeautje om te krijgen, maar zeker ook om te geven! Gaat 't nog 'n beetje? Succes met alles en 'n mooie dag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja hoor doordat we deze week aan het werk zijn, kan ons lichaam iets tot rust komen. En ga ik smiddags even op en neer met wat spulletjes die ik dan een plekje geef in de keuken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Wat een leuke creatie heb je gemaakt met leuke accenten. Is het einde al in zicht van de verhuizing? Succes met de laatste loodjes. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anja.
      Dit weekend gaan we over, en maandag wil ik dit huis nog nalopen zodat alles fris achterblijft.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Dit is weer een topstuk Elly, zoveel moois weer te zien!
    Toen ik net je reactie sagopalm mijn blog dacht ik meteen:oooo Elly stuurde me als eerste een bijna volle kaart zegels dus snel vermeld op m’n blogje want dat was toch TE lief in deze drukke tijd voor jou xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja we hebben het nu wel gehad mijn man en ik, maar morgen is de oververhuizing, en dan hopen we het rustiger te gaan krijgen, we zijn allebei wel wat op aan het raken.
      En heel graag gedaan
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Sagopalm moet “zag op” ….iPad maakt soms zelf stomme woorden 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gemaakt! Waar haal je de tijd vandaan om nog steeds iets op je blog te zetten en te reageren!
    Succes met klussen en de verhuizing!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trudy, nou dit is allemaal al ingepland, het reageren probeer ik te doen, vandaag zelfs al heel laat. Van het weekend gaan we echt over dus hopend lukt het internet dan ook om die over te zetten.
      En hoop van lieverlee weer alles op schema te kunnen doen. Nu echt gewoon nog te druk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  16. Superleuke verpakking heb je gemaakt met mooi papier en nog heel succes met de verhuizing,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie verpakking heb je voor de milka reep gemaakt Elly. Knap dat je daar met de verhuizing nog aan denkt. Je bent aan de laatste loodjes bezig zag ik. Heel veel geluk en woonplezier in jullie nieuwe huis gewenst, lekker schoon en netjes de zomer in ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, voordeel van alles in plannen en af en toe even kijken wat er op mijn blog komt zodat ik de tekst misschien nog wat kan aanpassen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen