Volgers

woensdag 9 februari 2022

Verjaarskaart

Hoi hoi,

ik heb vorige week zondag toch nog even mee kunnen doen met de live van Darline in de KIC groep.

En dit is mijn uitwerking ervan geworden, het is van de lopende challenge.


Dsp komt uit een blok van Craft Sensations, deze keer in de groene tint gebleven..en dat is niet zomaar een kleur wat bij mij past, maar door het zalm kleurig van de bloemen sprak het me wel aan.


De doily is van Craft Emotions.


Deze keer eens plakparels gebruikt ipv Nuvo drops.


De tekst stempels die op deze kaart gebruikt heb zijn van Marianne Design.




Binnenkant iets anders gedaan dan wat Darline als maten had doorgegeven.






En zo heb ik weer een verjaarskaartje erbij voor de voorrraad.

Het filmpje van deze kaart vinden jullie HIER.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

27 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie met weer heel veel moois erop Elly,
    Ik vind je gebruikte kleurencombinatie heel mooi, mooie details op het papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een pracht kaart gemaakt met dit mooie designpapier.
    Mooie pagina's. Ik zal straks even naar het filmpje kijken.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er weer bijzonder uit Elly. En met dit papier oogt het toch heel mooi hoor. Fijne dag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke dp het lijkt net behang zoiets zag ik vorige week in een klusprogramma op tv er daar hadden ze een muurtje behangen met aapjes in de jungle aan lianen hangend
    leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen. Idd dat zag ik ook voorbijkomen in een flits.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Schittetende kaartcreatie, Elly
    En wat een mooi dp, bedankt voor de link nasr het filmpje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige verjaardagskaart, Elly. Heel mooi designpapier heb je gebruikt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende creaties leuk dp papier Elly! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met heel mooi papier en een geweldige binnenkant,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit mooi geworden.
    Je hebt ook super mooi papier gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super geworden Elly !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verjaardagskaart??
    Sjonge, het is een heel kunstwerk.
    De binnenkant, wauw, zo verrassend.
    Heel mooi dp vind ik, ik ben juist dol op groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe verjaardag kaart!
    Mooie details en papiertjes , tof model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen