Volgers

woensdag 23 februari 2022

Wallet met inhoud

Goedemorgen,

vandaag een creatie wat ik gemaakt heb naar een idee uit de oude doos. Een creatie uit mijn DT tijd van Craft Sensations was dat nog.

Ik zat wat oude foto's te kijken op mijn fb en toen kwam ik een creatie tegen waarvan ik dacht hee die kan ik wel uitbreiden, een wallet, en dit is het nu geworden voor Renate die vandaag jarig is.


Het design papier is van Stamperia. 


Bloemen en blaadjes van Ali, klein beetje sisal eronder.


Ik heb deze laten sluiten met een bradje, zodat je deze opzij kunt draaien. Wat ik wel merkte was...hoe meer ik in de wallet deed hoe meer dit stukje omhoog ging staan.
Dus daar moet je dan wel even rekening mee houden, ik had er een zakje ingedaan en dat ging weer net niet, hier zaten een aantal magnolia afdrukjes in. Dus hihi of wat lekkers erin of een plat presentje maar niet beiden.
Ze vindt kleuren ook erg leuk.


De wallet sluit met klitteband.


Sierrandje is ook van Ali, hier wat Nuvo drops opgemaakt.


En hier zie je hem helemaal open, en de chocolade erin.
Deze chocolade is een reep van de Liddl, hij is ongeveer 20 cm lang.



Het papier heeft heel weinig nodig, ook hier rondom parels gemaakt met de Nuvo drops.


Flapje open van de wallet.


En dan hier de envelopje en een kaart erin.


Label is van Studio Light.



Afbeelding van Maja Design. En de lange swirls ook van Studio Light.


Op het zakje een magnolia gestempeld, en wat accentjes gemaakt met een rode fineliner. En met Nuvo drops op het parapluutje en een witte gelpen.

Ik had met dit patroon wel opgeschreven wat ik deed, in het klad, en op een zondagmiddag ging ik het het netjes uitwerken als een beschrijving, nou zo lang moet ik niet meer wachten want hihih ik kwam er ineens niet meer uit, en het kost je wat papier hoor. In elkaar plakken fout, weer opnieuw, dan de foto's weer opnieuw.

Maar goed ik heb het erop staan en mochten jullie deze ook willen maken of gewoon het patroon willen hebben, je mag het me altijd vragen.

Je kunt hem nu ook vinden op de fb pagina van : Kaartjes Inspiratie Challenges bij de bestanden.


Renate heb een mooie dag vandaag en geniet ervan, je had hem al vroeg binnen gehad, lekker om je nieuwsgierigheid op te wekken.

En hier de foto waarvan ik op dit idee weer kwam:



Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

33 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch kunstwerk maakt je Elly, ziet er heel ingewikkeld uit en ik waag me er niet aan. Ja nieuwsgierig maken kun jij wel, jouw envelopje ligt hier pas 4 weken ๐Ÿ™ˆ

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, ja tegelijker tijd met die van Renate vlgs mij verstuurd hihih sorry.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wauw schitterende creatie Elly met mooie details, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat een prachtige wallet heb je gemaakt en wat een mooi designpapier heb je gebruikt. Leuk dat zakje met de nuvo drops.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie creatie met het leuke dp en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wรกt een schitterende creatie Elly en wรกt een werk! Alles bij elkaar, inclusief het papier, is het een prachtig geheel! Je hebt heel wat vooruit moeten werken! Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie Elly en erg leuk idee om op Kraft te stempelen, geeft een erg leuk effect

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lisanne.
      Jaren geleden eens op kraft gekleurd, maar nooit meer gedaan daarna terwijl het idd zo mooi is.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat een supermooi uitvoering zeg, mooi patroon en heel mooi gemaakt. Enne verknippen en weer opnieuw beginnen komt me heel bekend voor๐Ÿ˜„. Wat zullen de ontvangers hier blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela.
      Ja frustrerend vaak hoor, maar de aanhouder wint.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Prachtige creatie!!
    Het is een kadootje om dit te krijgen.
    Ik kreeg gisteren ook al een kaart binnen..... ik ben pas 10 Maart jarig en op de envelop staat "openmaken 10 Maart"๐Ÿคช
    Ik hoop dat ik het volhou๐Ÿ˜…

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Jeetje wat een vervelend persoon die zoiets doet hihihi. Ja moet gewoon, LOL
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Weer een prachtige creatie om cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende creatie, lijkt me een enorme klus daar waag ik me niet aan! Je hebt mooi papier gebruikt en wat een leuke Magnolia op dat kraftzakje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb alles bewonderd, het ziet er prachtig uit, mooie kleuren en een heel gaaf model. Ik waag me er niet aan, maar wel super om te zien,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super mooi gedaan. Een erg leuk cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige wallet heb je gemaakt voor Renate, daar heb je veel tijd ingestoken maar het is de moeite waard. Renate zal blij zijn met dit mooi cadeautje. Fijne dag. Lieve groet Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig mooi en zo fijn een patroon er ij dank je wel๐Ÿ’
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow Elly dat heb je weer zo mooi gemaakt. Ik denk dat Rente hier wel blij mee was.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De creatie is weer prachtig!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen