Volgers

vrijdag 13 mei 2022

Keukenhof

Goedemorgen,

afgelopen maandag zagen jullie een creatie van mij waarop een paar foto's te zien waren van mijn dagje Keukenhof met mijn twee dochters.

Vandaag laat ik wat meer foto's zien, niet alles hoor, maar dat ga ik jullie niet aandoen.

Het was een mooie dag met een goud randje, was er nog nooit geweest, mijn moeder vroeger wel, en vond het nu zo mooi om het mijn dochters te doen. Ik zou er niet weer zomaar heen gaan, want om het eenmaal gezien te hebben is wel voldoende.


Onderweg erheen hadden we wat regen, maar gelukkig was het droog toen we er waren, was het wel frisjes af en toe en het zonnetje wat zich nog liet zien maakte alles nog mooier.



De jongste was fan van deze hele donkere kleur tulpen.




De jongste maakte een foto, de oudste weer van haar en dacht maak ik het van jullie allebei.






Even een selfie van ons drietjes. 


Er stonden natuurlijk ook andere bloemen als alleen tulpen, deze struik staan ook in onze tuin..benieuwd of die ook zo mooi worden, en hier schoten ze dus gauw een foto van mij weer.

Dit was mijn extra berichtje voor vandaag, we fietsen weer terug naar huis vanuit Turnhout.
Weekje zit er weer op.

Groetjes en heb een mooi weekend,

Elly

 

20 opmerkingen:

  1. wat een mooie vrolijke foto's Elly, ik ben er ook 1 keer geweest maar toen was ik 21 dus dat is heeeeeeeeeeeeeeel langggggggg geledennnnnnnnn hahahaha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin. Ja als het zo lang geleden is zou het best de moeite waard zijn om nog eens te gaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Schitterende foto en wat een tulpen pracht. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi al die bloemen. Leuke Selfie x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn inderdaad dagen met een gouden randje.
    Wat ontzettend leuk om dit met je dochters te doen.
    Mooie foto's. 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto’s. Zo te zien een hele geslaagde dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie foto's Elly
    Fijn zo'n leuke dag met je dochters
    Mooie herinnering
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht en leuke foto´s , wat toch gezellig samen met je meiden op stap .
    fijn weekend .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's Elly, dat was inderdaad een geslaagde dag zo te zien. Leuk hoor om dat met je dochters te kunnen doen. En nu weer huiswaarts, hele goede fietsrit terug!
    En alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig zo'n dagje weg met de meiden, mooie foto's heb je gemaakt. Ik hoop dat je fiets weer opgeladen is,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ja de vlgd dag sloeg het ineens weer aan...wat dit nu was, achteraf bleek dat het lampje van mijn accu ook constant bleef branden als hij niet in het stopkontakt zat..dit hoort ook niet.
      Maar naderhand nergens geen last meer van gehad.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Mooie foto's van een gezellig dagje uit met je dochters. Ben er ooit eens met mijn ouders geweest. Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen