Volgers

woensdag 1 juni 2022

Communie tasjes

Goedemorgen,

vorige week vroeg een vriendin of ik twee kaarten kon maken voor twee zusjes die hun communie gezamenlijk doen.

Ik had helaas geen tekststempel over communie en ook geen afbeeldingen, ze zei kijk maar wat lukt anders koop ik wel in de winkel. Ben aan de slag gegaan en dit is het geworden.


De tasjes van Marianne Design heb ik hiervoor gebruikt met het dsp van de Action, creative paper collection van Craft Sensations. Dit dsp is helemaal op elkaar afgestemd. 


De oudste is van de felle kleurtjes dus heb ik hier geel naar voren laten komen en ballontjes achtergrond.


Kwam ook op het idee om de mallen van Marianne Design te combineren, de paspop aangekleed met het turnpakje en onder het rokje een stukje kant en een satijnen strikje erop met links wat parels van Nuvo drops.



Netjes afgewerkt met reinforcements (rondjes) van Elisabeth Crafts. En rondom het tasje de vele mini bloemetjes van Joy!Crafts.


En dan de achterzijde, kwam net te kort dus dit opgelost met een ander strookje dsp ook uit het blokje.

De opdracht geefster was er blij mee en ik hoop straks die meisjes ook, maar die zullen meer blij zijn met de inhoud denk ik.

Ik heb gisteren bloed moet laten prikken, ik heb last van mijn polsen, elleborgen en knieƫn, waarschijnlijk zijn ze overbelast dus moest rust houden. Maar omdat het symmetrisch is zei de huisarts wil ik graag dat je even bloed gaat laten prikken om uit te sluiten of er niks anders aan de hand is.
Hopend krijg ik daar vandaag de uitslag van.
Dus hier ook wat tijd voor de hobby nu, en genieten van het zonnetje.
  
Heb een fijne dag lieve volgers,

groetjes,

Elly

fb pagina:


 

34 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tasjes voor de communie.
    Ik zag op facebook dat Marianne Design wat laatste stempels over communie weggeeft, je kan nog meedoen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els, en ook voor je tip, heel erg lief. Heb het gelijk gedaan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Echt knap wat je er weer van gemaakt hebt Elly, krijg de opdracht maar….ik maakte vorig jaar een communiekaart en maakte de tekst in word, was ook een oplossing…
    Maar jouw tekst is veel leuker en passender op deze mooie tasjes…
    Ben benieuwd naar je bloeduitslag!! Toch altijd spannend..
    Fijne woensdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige lieve tasjes Elly
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende tasjes Elly. Oh en al die kleine bloemetjes. Wat een werk weer, maar staat zo ontzettend leuk.
    Ben ook benieuwd naar je bloeduitdslag. Veel sterkte.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke creaties, Elly
    Heel mooi gemaakt daar zullen de communicantjes blij mee zijn!
    Sterkte voor je bloeduitslag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele lieve tasjes Elly, voor de meisjes. En de bloemetjes weer! Wat 'n werk... Ziet er prachtig uit. Ik duim voor je... en sterkte met de gewrichten.
    Desondanks mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooi tasjes heb je gemaakt. Wat vervelend die pijn in je gewrichten. Ik duim voor een goede uitslag. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke tasjes met het schattige paspopje, mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja dat paste precies bij deze meisjes.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat heb je dit mooi gemaakt Elly! Ai dat is vervelend dat doet echt pijn. Hoop dat de uitslag goed is.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie vrolijke tasjes heb je gemaakt Elly

    Gr Karin


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je iets niet hebt moet je het maar creatief oplossen. En dat deed je, dat een leuke originele tasjes zijn dit.
    De mini bloemetjes maken het extra lief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat de uitslag van je bloedonderzoek gauw komt.
      En zon?? Nu ik dit typ komt het hier met bakken uit de lucht zetten

      Verwijderen
    2. Dank je wel Daphne. Nee het was echt de overbelasting.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. wat een leuke tasjes voor een communie zo leuk met de jurkjes erop en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je mooie tasjes gemaakt. De meisjes zullen er vast blij mee zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie communie tasjes leuke details erop.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je leuke communie tasjes gemaakt Elly!
    Nog bedankt voor de mooie boekenlegger....blij mee!
    Hij is inderdaad heel mooi in mijn kleuren gemaakt!
    Hopelijk heb je al een goede uitslag binnen ondertussen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuke tasjes. Ben benieuwd naar de uitslag van je bloed, hoop dat er niks aan de hand is. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend gezellige tasjes heb je gemaakt! En heel veel sterkte, doe maar lekker rustig aan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi zijn die tasjes geworden voor de communicantjes.
    Ze zullen de inhoud vast wel leuk gaan vinden, maar het eerste zicht op het tasje is fantastisch.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen