Volgers

donderdag 30 juni 2022

Klein doosje

Goedemorgen,

dit doosje had ik nog staan....wat erin moest dat paste niet, dus had ik een ander gemaakt en deze zien jullie 4 juli op mijn blog.

Kon deze creatie niet later plannen want dan is de challenge afgelopen bij 4 seasons challenge en vragen ze om mixed media.



Dit is het doosje, vond het zonde om hem weg te gooien, en besloot dus om er een klein kaartje in te doen, met mixed media.


Dit papier is van Stamperia.



Echt lang geleden om een mixed media creatie te maken, eentje is al weggegooid, was mislukt.
Heb hier Oxide inkt en Distress inkt gebruikt kleur Victorian Velvet.
Aan de zijkanten Liquid waterproof van de Action kleur rood.
Shimmer Powder kleur Atlantis Burst, en oeps ik schoot daarmee uit op mijn bureau, er kwam niks uit dus ik kneep ik het flesje en bam alles onder.
Mijn vingers zijn nog lang groen gebleven.
Het roosje is een maks van de Action en met zwarte struktuurpaste van Dutch Doobadoo gedaan.
Lovely ergens uit mijn voorraad elementenbakjes gepakt.

Wens jullie een fijne dag vandaag,

groetjes,

Elly

fb pagina:




14 opmerkingen:

  1. Toch een leuk doosje met een mooi kaartje geworden Elly.
    Ben benieuwd naar je andere creatie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi Elly en wat gebruikte je veel materialen, knap hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit doosje, Elly
    Dat dp is prachtig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig MM doosje heb je gemaakt, ik vind de kleuren erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi doosje hoor Elly, dat ga je zomaar niet weggooien! . Ook de kaartjes die je maakte zien er gaaf uit!
    Hopelijk is je bureau verder wel schoon gebleven! 😐
    Mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt een mooi doosje gemaakt Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kleuren een prachtige creatie Elly!Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopelijk zijn je vingers weer schoon! Het resultaat is in ieder geval prachtig geworden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooi doosje. Heel gaaf gedaan. Zo leuk met inkt en stempels kliederen. Ik geniet er altijd van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie creatie! Bedankt voor je deelname aan onze Mixed Media challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke mixed Media kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen