Volgers

woensdag 28 september 2022

Uitnodiging

Goedemorgen,

deze creatie heb ik samen gemaakt met mijn vriendin.

Ik zei zullen we samen eens meedoen met de Samen Creatief van Veldmaat. Daar had ze wel zin in, ik mijn laptop klaargezet, maar ja dat kijkt iets moeilijker zo met zn tweetjes. En ik kijk liever eerst dan dat ik gelijk meedoe...het oppimpen heb ik zowieso gedaan wanneer ik alleen was.

Maar het was gezellig, theetje erbij, lekkere koek en nog wat bonbons die ik had gekregen voor mijn verjaardag kwamen we boven echt niks tekort.


Ik heb voor het dsp van Craft OClock Fuchsia Mood gekozen en dat andere dsp is van DecoTime.
Deze creatie heb ik laten sluiten met een lintje, anders bleef hij openstaan daar hij nogal dik is vanbinnen.


Heb mijn rolroosjes erbij gehaald en een bloementoef gemaakt, de roosjes van zijn Marianne Design en van Joy!Crafts, wat andere bloemetjes van Craft Emotions ertussen, en de blaadjes en takjes zijn van Marianne Design. Nog wat sisal en een satijnen strikje is het een mooie toef bovenop geworden.


Langs de rand bovenin heb ik met Nuvo drops glitter parels gezet.


De banner is van  Joy!Crafts en de tekst van Marianne Design.


De binnenzijde.


Leuke kopjes van Joy!Crafts en tekst is daar ook van.
Dit alles gemaakt op een stans van Studio Light.


Leuke ticket stans van Studio Light , de bingo tekst is van Joy!Crafts
Dagje shoppen en lekkere lunch is Studio Light.


Hier een waterval, waar ik de dagen van de week op gestempeld heb, deze tekst is van Craft Emotions en heb deze gestempeld met Versa Magic kleur paars.


Op de andere kaartjes zou je een leuke foto kunnen plakken van wat je die week bezig hield.





En op de laatste pagina, heb ik een afbeelding van Maja Design nog gevonden wat hier qua kleur mooi bij paste.


Deze was leuk om te maken, en wel een kaart om weg te geven,
hij is nogal zwaar om te versturen.

Misschien hebben sommige hem op fb bij Veldmaat al voorbij zien komen, dat klopt, anders was de challenge voorbij, en ik kon hem nu pas op mijn blog plaatsen, had geen zin om met andere creaties te gaan schuiven, kon ook niet deze keer.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

16 opmerkingen:

  1. Een super mooie creatie en veel leuke details zijn er te zien. Leuk die waterval met de dagen van de week.
    Snap wel dat deze kaart zwaar is om te versturen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooie creatie Elly, heb foto voor foto bekeken en bewonderd…..schitterende bloementoef, de leuke opgestapelde kopjes, de mooie waterval met dagen erop, kortom zoveel moois xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie met veel mooie details. Die rolroosjes blijven leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow weer een super mooie creatie Elly!! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie creatie met het mooie dp en de mooie roosjes wat een werk om die allemaal op te rollen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wo....prachtige kaart Elly!
    Wat leuk om dat samen met je vriendin te maken....is altijd gezellig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Elly!
    Wat gezellig saampjes knutselen met je vriendin
    En nee ik heb geen FB dus ik heb deze creatie nog niet gezien, maar ik vind het echt weer een kunsteerk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. In een woord geweldig hoor Elly. Wat heb je dit weer knap gedaan, heel mooi met zoveel details. Je hebt ook mooie kleuren gebruikt, prachtig gewoon.
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie heb je weer gemaakt. En wat gezellig om het samen met je vriendin te doen. Wel lastig als je dan een andere aanpak hebt! Maar dat is vast helemaal goed gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie heb je gemaakt, leuk met de rolbloemen en ook je andere kaarten zijn gaaf. Wij hadden maar amper Wifi, dus van bloggen kwam echt niks. Ik las dat jij ook Covid hebt gehad, bleh, het is echt niet leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig om samen een kaartje te maken en het is een hele mooie creatie geworden! Ik heb geen fb dus ik had hem nog niet gezien!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow prachtig Elly. Leuk om dit samen met je vriendin te doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elly

    Super gezellig samen meedoen aan de samen creatief.
    En dan het prachtige resultaat heel mooi deze creatie.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen