Volgers

woensdag 21 september 2022

With deepest sympathy

Goedemorgen,

mijn rouwkaartjes waren op, dus moest er even eentje maken.


En even gespeeld met inkt en oxide inkt. Was leuk en ook weer zo gedaan, kans is dat ik even doorpak om er nog een aantal te maken in andere kleuren.


Deze stempel is van de Action.


Hier een mask van Studio Light en de tekst is van Ali.

Ik wens jullie een fijne dag.

Afgelopen maandag heb ik me laten testen omdat ik me niet zo lekker voelde en vorige week bij iemand was die naderhand corona bleek te hebben. En ja het was raak.
Mijn lijf deed zeer en had een brok in mn keel. Af en toe een hoestje en wat niezen erbij, en me heel duf voelen, dit komt er steeds meer bui. Hoofdpijn er ook wat bij, maar niet de hele dag. Afgelopen nacht wakker geworden en niet meer kunnen slapen, dan ben je nu ook effe brak, even kijken wat de dag brengt.
Maar freubeltijd dat zit er niet echt in, in mijn hoofd wel, maar mijn lijf niet. Dus hangen we maar veel voor de tv. Hopend is dit het allemaal en krijgen we ook geen nasleep ervan.
Manlief voelt zich misselijk en ook wat hoofdpijn, dus gaat zich vrijdag laten testen.
Ondertussen heeft mijn vriendin wat lekkers gebracht aan de deur en onze oudste dochter belde ook nog aan en kwam met een gezonde traktatie. Zo lief allemaal.


groetjes,

Elly

fb pagina:

 

16 opmerkingen:

  1. Allereerst wil ik je bedanken voor je superlieve kaart Elly, wat een verassing!
    Hij stond al in de postapp voor zaterdag maar die stomme (ik blijf netjes) post kwam gisteravond pas!
    Ik had geen idee van wie deze was want ik herkende het handschrift niet op de envelop en de postcode stond achterop hihi. Maar wat ontzettend attent van jou,ik zit er nu naar te kijken en genieten…

    Je kaartje hierboven is ontzettend mooi en wat zal die iemand troost gaan bieden….

    Ik wens jullie heel veel beterschap met dit rottige virus! Ik heb er vanaf maart een hoestje aan over gehouden, ik had daar voor die tijd nooit last van….

    Fijn dat er lieve mensen zijn in je omgeving xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja de moeder van Caroline is 8 oktober jarig maar ik moest de kaart deze maand publiceren omdat het patroon een “wedstrijdje” was ;)

      Verwijderen
  2. Een mooie Condoleance kaart en prachtig zijn deze kleuren ervoor.
    Het is een akelig virus maar beterschap voor jullie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi rustig kaartje met de mooie stempels erop
    heel veel beterschap gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi troostend condoleance kaartje.
    Prachtige achtergrond.

    Snel beterschap !

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend balen Elly....je kunt er niets aan doen....geef je maar over en hopelijk heb je geen nasleep van dit alles!
    Je kaartje ziet er heel mooi uit!
    Groetjes en beterschap voor jullie allebei,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kaartje om iemand te steunen in een droevige tijd.
    Ik herken het helemaal zoals jij je corona klachten om schrijft. Geef je er maar gewoon aan over.
    Bij mij begon het 2 1/2 week terug en heb nog steeds klachten o.a. aan de luchtwegen.
    veel beterschap.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Elly
    Heel stijlvol!
    He wat vervelend dat je last van Corona hebt, beterschap voor jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele mooie ingetogen kaart gemaakt Elly, voor de gelegenheid. Daar kun je er inderdaad nog wel meer van maken als je je weer wat beter gaat voelen! Wat 'n narigheid alles bij elkaar, voor jullie beiden! Heel veel sterkte en beterschap gewenst, goed uitzieken hoor!
    GROET, Wilma 💐

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart.
    De kleur is mooi ingetogen en de stempel staat er heel mooi bij.
    Ik vind de tekst ook mooi, met die strakke rechte letters.
    Ach nee joh, jij ook positief.
    Wat vervelend zeg.
    Ik hoop dat het bij deze klachten blijft en dat je vanaf nu weer op zak knappen.
    En duimen dat het je man bespaart blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi, deze kaart!
    En wat balen dat je nu ook positief bent getest. Je hort het toch weer vaker he?
    Ik hoop dat je er niet zieker van wordt. Beterschap voor jou en je man, want de kans is er natuurlijk dat hij het ook heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel iedereen.
    Groetjes Elly XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart. Ik was ook bezig met een rouwkaart voor de baasjes van Diago. Beterschap voor jullie en ik hoop dat het niet te lang gaat duren!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vervelend dat je ziek bent, maar met lieve mensen en wensen, hoop ik dat je snel je beter gaat voelen en meneer C maar jullie huis verlaat en nooit meer terug komt. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen