Volgers

maandag 17 oktober 2022

Baloe

Hoi hoi,

en hier zien jullie de achterkant van het rolodex kaartje waar aan de andere kant dus Gizmo op stond.

Het is een reminder voor 4 seasons challenge blog waar ze dus om huisdieren vragen.


Heb hetzelfde dsp gebruikt als de voorzijde, van Maja Design.


Ook van Baloe de hamster van onze jongste dochter had ik een fotootje. En ik had een foto gemaakt van een tekening, vond het zo knap gedaan van dr dat ik hier dus snel een foto van schoot.
Baloe leeft al lang niet meer, maar dit was echt een lieverd.



De bloemen zijn van Craft OClock en heb er een roze touwtje bij gestrikt.
En hier in groen zijn naam geprint met de Dymo Printer.
Dit op een stans van Studio Light geplakt.


Ook hier de woordenboek bij gebruikt waar ik het woord hamster uit gescheurd heb, en deze in de negatief stans van Studio Light geplakt.


Ook deze vond ik erg leuk om te maken, ze vroegen of ik ook een reminder zou willen doen, en met een rolodex was dit zo gedaan, en zo leuk ook. En zo zijn mijn foto's die maar bleven liggen ook weer gebruikt.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina:

CreaEl

 

12 opmerkingen:

  1. Super leuk Elly mooie zachte kleurtjes enig dat je tekst uit het woordenboek gebruikte! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super mooi gemaakt en de filmstrip met woordenboek papier vind ik een erg leuk detail.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk kaartje met de woordenboek tekst. De kaart van gisteren is prachtig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi rolodex kaartje met de schattige hamster leuke details en leuk dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig rolodexkaartje Elly
    Heeft je dochter dat hamstertje getekend, das knap!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooi rolodex heb je gemaakt. Leuk dat je die mooie tekening van je dochter hebt gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is jullie dochter een tekentalent Elly, knap gedaan hoor! Je hebt er een heel gaaf kaartje mee gemaakt en alle details die je weer hebt gebruikt, super!
    Hele mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Elly,
    Super mooi en wat gaaf als je zo kan tekenen
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave rolodex heb je gemaakt Elly!
    Ik heb ook nog even teruggekeken bij je en zag veel moois voorbij komen.
    Maar ik zag ook nu pas je berichtje over jullie hondje.....wat ontzettend sneu dat het zo gegaan is.
    Ik wens jullie heel veel sterkte....wat zullen jullie hem missen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie creatie heb je gemaakt Elly. En wat knap van je dochter om dat hamstertje zo mooi te tekenen.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen