Volgers

dinsdag 4 oktober 2022

Luxe kaart/boekje

Goedemorgen,

laatst had ik bij Creabri het mooie design papier van Craft O Clock Afternoon Walk meegenomen.

En daar heb ik deze creatie mee gemaakt.


Ik was aan het neuzen in mijn mappen, en zag daar een basis voor een pagina in een album en zo ben ik tot deze uitwerking gekomen.


In dit pakket zit ook roze en voor mij zeer verleidelijk om die te gebruiken, maar soms moet je even iets anders doen, en hier stonden hele mooie bloemen op.


Heb het laten sluiten met een hemd cord en superleuke ring fasteners van Tim Holtz. (ofwel brads)
Ik heb er nog extra rondjes van cardstock uitgedraaid voor een wat steviger effect en zodat ik er beter een koordje achter kan draaien.


Het design papier heb ik beinkt met Ditress Ink Peeled Paint.
En de hoekjes zijn afgerond met een hoekpons van Vaessen.





In de binnenzijde heb ik gewone brads genomen, en ook hier extra rondjes uitgedraaid.








De binnenzijde zonder alle kaartjes.


Vond het leuk om de kaartjes met gele cardstock te doen omdat ik die ook op de voorkant had gebruikt.

Deze was ook weer zeer leuk om te maken, manlief naar F1 kijkend en ik in mijn hobbyhok.

Groetjes,

Elly






16 opmerkingen:

  1. Een bijzonder mooie creatie Ellie en het designpapier is prachtig!.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtige creatie met heel mooi papier!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, wat is er veel te zien ! helemaal mooi in dit prachtig papier, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super mooi boekje met prachtig papier Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart , nou zeg maar boekje hoor.
    Prachtig papier hier voor gebruikt .
    En in dit geval doet het papier al alles, leuk met de labels erbij.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw weer zo`n schitterende creatie Elly, je bent hier zo goed in. Mooie details en prachtig papier. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi boekje met alle leuke details en leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie, Elly!
    Heel mooi gemaakt met dat mooie dp!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig papier hé, ik ben ook fan! Het is weer een heel kunstwerk geworden Elly met al die pockets en labels ... een pracht om te zien!!! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer een geweldige creatie!!
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer een prachtcreatie vandaag Elly! En even zo mooi DP gebruikt. Het is een heel fijn geheel geworden zo.
    Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw zeg, wat heb je dit weer geweldig gemaakt! Ik snap niet hoe jij dat zo snel allemaal doet! Zo knap vind ik dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige creatie weer,je hebt weer flink uitgepakt.
    Erg mooi papier ook en zo leuk die sluitingen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook al zo leuk Elly ,prachtig !
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen