Volgers

vrijdag 25 november 2022

50 jaar getrouwd

Hallo,

enige tijd terug werd ik gevraagd of ik een kaartje wilde maken voor een 50 jarige huwelijk.

En dit heb ik ervoor gemaakt:


Deze leuke mal had ik gekregen van iemand op fb, zo lief, een heel leuk model ook is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.202 en het dsp is van Scrap and Me, Blooming Magnolia.


Afbeelding van Pion.


50 is van Elisabeth Crafts Design ook eens overgenomen van iemand, hartjes van Studio Light.


Hartelijk Gefeliciteerd van Marianne Design.
En rondom weer gedoodeld.

Groetjes en heb een fijne dag vandaag,

Elly

fb pagina:

 

16 opmerkingen:

  1. mooi gemaakt, zullen ze vast wel blij mee zijn
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart voor een 50 jarige.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Elly
    Daar zal het bruidspaar blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke model, leuke dp en plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Elly. Het model is ook erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zet mijn kaartjes wel eens op zo’n mini ezelsteuntje….als het steuntje van jou hetzelfde is dan is dit een ieniemienie kaartje, dat lijkt me toch niet?
    Een prachtige feestelijk kaartje voor dit mooie jubileum,leuke kleuren ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie feestelijke kaart heb je gemaakt voor het 50-jarig jubileum,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart voor het gouden bruidspaar. Al de details, zo met zorg uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh zeker een leuke kaart en mal, ik ken deze helemaal niet.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart voor het gouden bruidspaar Elly! En wat 'n mooie mal is dit inderdaad, je hebt ook heel fijn papier gebruikt. Alles klopt weer, gaaf!
    Fijn weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n aparte vorm heeft altijd een leuk effect.
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuk zulke bestellingen en ik weet zeker dat de aanvrager hiervan heel blij met je kaart is.
    Fijn dat je dochter en schoonzoon weer veilig thuis zijn!! (Heb even terug gelezen, had het 1 en ander gemist)

    BeantwoordenVerwijderen