Volgers

maandag 14 november 2022

Kersthangers

Goedemorgen,

op een vrijdagmiddag was ik gestart met deze kersthangers te maken met mijn vriendin (in de herfstvakantie) eentje kreeg ik af, oppimpen deed ik later en was nog begonnen met een iets kleinere te maken.

GerJanne zei laatst ik weet hoe groot je bureau is hihihi, dus wat ligt er nog meer op, tijdens dit bericht typen ligt er een kaart op waarvan de basis klaar is, dus eigenlijk ligt er bijna altijd wel iets op me te wachten, of het is voor de hobbyshop waar ik voor maak.


Voor deze hangers heb ik dsp van Craft Sensations gekozen, en in traditionele kleuren.


Poinsettia is van Marianne Design, takjes van Craft Emotions, en als opvulsel sisal.


Hier heb ik een grote label opgeplakt, deze is van Joy!Crafts, samen met een plastic lint.



En hier een mooi satijnlint met tekst erop.


En een bling bling randje op deze hanger.

Ze zijn heel leuk te maken, het bewerkelijkste is het design papier. Maar ja dan heb je ook wat moois om weg te geven met kerst.

Ik zal even de link nog doorgeven waar ik deze creatie vandaag heb:

En afgelopen zaterdagochtend had ik dus een workshop met de gelliplate. Was leuk om te doen, thuis nog wat verder gegaan, maar daar ging het dus weer mis...dat is altijd he.
Merk wel dat ik met inkt leuker werken vind dan met verf, als ik er nog zin in heb, dan zal ik die achtergrondjes die ik heb nog wel afwerken en aan jullie laten zien, eentje is al bijna klaar voor een journal pagina. 

Groetjes,

Elly

fb pagina:



 

15 opmerkingen:

  1. Echt weer een heuse Elly creatie met zoveel moois erop te zien, hoe krijg je het toch steeds voor elkaar,schitterend! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kerstballen om weg te geven en wat heb je ze mooi afgewerkt. Prachtig!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook deze hangers zijn weer helemaal super geworden leuke kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig deze kersthangers, Elly
    Heel leuk!
    Ha ben benieuwd naar je gelliplate avonturen!
    Persoonlijk vind ik inkt ook fijner gaan in plaats van verf
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige hangers Elly, wat heb je dit weer knap gedaan! Met dit mooie papier en gave toef is het een heel fijn eindresultaat geworden.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn prachtige kersthangers geworden. Ik kan mij goed voorstellen dat het veel werk is geweest, maar het resultaat mag er weer zijn.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig die kersthangers. Schitterend gemaakt!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kersthangers zijn ook weer heel mooi. Ik werk ook liever met inkt dan met verf.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn superleuke kersthangers, een heel mooi cadeautje om weg te geven,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende creaties en mooie details heb je erop verwerkt. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige sfeervolle kersthangers heb je gemaakt Elly. Heel mooi om cadeau te geven of te krijgen natuurlijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kersthangers.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kersthangers heb je gemaakt, ze lijken me heel bewerkelijk maar ze zijn prachtig om te zien!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen