Volgers

vrijdag 30 december 2022

Boekje

Goedemorgen,

ik ben aan de slag gegaan met een uitdaging van Mijn Schatkaart op fb.

Voor deze uitdaging had je 2 maanden de tijd, en wat was deze weer leuk om te maken, en vooral met deze mooie lijn van Stamperia Grand Hotel. En heb gewerkt met metallic cardstock, wat ook een heel mooie effect geeft..voordeel dat ik die weer zag met het inruimen van mn hobbyruimte.


Heb bovenop een schudgedeelte gemaakt, met leuke schudmateriaal van de Action in de kleurtjes van het papier.


En rondom los gegaan met mini bloemetjes, zo geweldig te doen...in het echt komt het wel veel mooier over, die blinkende kraaltjes en het glans in de Nuvodrops die in de bloemetjes en rondom zitten.


Bloemetjes zijn van Joy!Crafts 6002/0268, mini rolroosjes van Marianne Design CR1462, en met de olba tang. Blaadjes van Joy!Crafts 6002/1132.



En de achterzijde, nou hou je vast er komen weer veel foto's aan.



Als je de strik opendoen kom je deze pagina tegen,, ben ik ook aan de slag gegaan met alle mini bloemetjes, maar als basis een mal van Studio Light gebruikt.



Rond de cirkel nuvo drops, ook hier zie je de schittering niet helaas.


Als je het verder openvouwt zie je nu dit.
Geweldig toch dit papier.


Het zijn allemaal losse dubbel gevouwen labels, die in pockets zitten.


Op de middelste pocket heb ik een randje gedaan met een pons van Martha Stewart.


En hier zie je de labels open. En op die labels heb ik weer 2 strookjes gemaakt waar ik nog meer labels in kon doen.


Dit papier wat links op de dubbel gevouwen labels zit komen uit schriften. Ik heb nogal wat schriften liggen met heel leuk design, hier heb je dan ruimte om iets op te kunnen schrijven of noteren.



Twee kleinere labels, ik ben wel verliefd op dit papier..maar dat gaan jullie nog wel vaker terug zien.
Deze label is gemaakt met de Vaessen pons.




In het middenstuk heb ik nog een extra label ingemaakt, dus ruimte ook gelijk benut.


En gemaakt met de restjes die ik nog over had, ik vind dat ook zo super om met restjes nog iets te doen.

Heb nu weer een mooi kadootje klaar, kan ik iemand blij mee maken, en weer afstrepen.

En dit was mijn laatste creatie voor 2022.

Ik wens jullie een fijne oudjaarsdag en het allerbeste voor het nieuwe jaar, en bedankt voor alle mooie en lieve reacties van het afgelopen jaar, geweldig om dit te lezen en maakt het bloggen heel leuk.

Zie jullie volgend jaar weer,

lieve groet,

Elly

fb pagina:



20 opmerkingen:

  1. Een super mooi albumpje heb je met dit designpapier gemaakt en wat leuk met dat schudmateriaal en al die schattige bloemetjes rondom.
    Dit is een heel mooi cadeautje Elly.
    Een fijne jaarwisseling en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht en wat een mooi papier.
    Kan wel geloven dat je daar twee maanden voor kreeg.
    Een heel mooi project is dit.
    Goede jaarwisseling en dat we in het nieuwe jaar weer mogen genieten van de mooie dingen die je maakt.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende album super gedaan Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig Elly! Ik heb alle 19 foto’s stuk voor stuk bekeken en wat een klus met zoveel mooie details…én mijn lievelingsbloemetje,prachtig! Ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling en bedankt voor ons fijne contact xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig boekje en heel erg leuk die bloemetjes rond het schudgedeelte. Jij ook bedankt voor de leuke reacties.
    Fijne jaarwisseling en een mooi 2023.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PRACHTIG!!
    War en nu papier is dit zeg.
    Gelukkig had je hier 2 maanden de tijd voor, poeh zeg, wat veel werk heb je er mee gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi Elly!
    Leuke details....mooi geheel!
    Groetjes en een fijne jaarwisseling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi boekje leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    alvast een fijne jaarwisseling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat heb je weer een schitterende creatie gemaakt met dat prachtige papier van Stamperia waar ik ook zo dol op ben. Je zult dit maar als cadeau krijgen!!!
    Fijne jaarwisseling!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh wauww wat een mooie creatie Elly. Optimaal gebruik gemaakt van het mooie dessin-papier en wat heb je mooie details toegevoegd. Hier ga je iemand héél blij mee maken, echt iets om te koesteren.
    Fijne jaarwisseling en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie creatie heb je gemaakt met het prachtige papier, hier regent het alweer..
    Fijne jaarwisseling,
    groetjes,Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige mooie creatie Elly
    Je bent heerlijk losgegaan
    Ook voor jullie edn fijne jaarwisseling
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer een mooie creatie gemaakt met de opdracht van Mijn Schatkaart. Het DP is inderdaad prachtig en zoals jij het hebt verwerkt is TOP.
    Voor jou ook een fijne jaarwisseling en alle goed voor 2023.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend gaf boekje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig! Heel knap dat je dat kunt..
    Jij ook bedankt voor je al je trouwe bezoekjes aan mijn blog. Waardeer ik heel erg! Goede jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw schitterende creatie Elly!! Fijne jaarwisseling xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Elly
    Wauw kei mooi album heb je gemaakt en het Stamperia papier super erbij.
    Bedankt voor je trouwe bezoekjes aan mijn blog altijd .
    En tot in 2023
    een fijne jaarwisseling de mijne begint wat minder heb de griep dus zo lekker op de bank met mijn dekentje
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Elly wat heb je weer een schitterende creatie gemaakt met dit inderdaad prachtige papier en wat een werk heb je hieraan gehad! Heel mooi cadeau is dit... Jij ook erg bedankt voor je trouwe blogbezoekjes en lieve reacties altijd. Wens je een fijne jaarwisseling en een heel gezond en creatief Nieuwjaar! Dat we nog veel van elkaars creaties mogen genieten! Tot volgend jaar. 🎆
    GROET en Voorspoed, .

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw prachtig boekje en wat een werk !
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen