Volgers

zaterdag 24 december 2022

Secret Santa

Goedenavond,

ik wens dat jullie een mooie kerstavond hebben en hele mooie en warme kerstdagen met diegene die jullie lief hebben.

Heb dit jaar weer even voor Secret Santa gespeeld en deze naar Renate gestuurd.


Als basis heb ik een tekenmal gebruikt van Joy!Crafts 6005/0001. En het bleek dat ik deze nog nooit gebruikt had, zat nog nieuw in de verpakking.
En ik gebruikte het mooie dsp van Stamperia Cozy Winter en de buitenkant/achterkant het dsp van Scrapboys Cotton Winter.


In de achterzijde heb ik 2 labels verwerkt.


Nu weet ik niet meer van wie deze tekststempel is...had ik niet genoteerd.


En vergeten de achterzijde van deze label te laten zien, had ik mooi muziekpapier op geplakt wat ik gescoord had in Spanje, en daar had ik persoonlijke tekst op geschreven


Vond het leuk om deze doily te gebruiken als sluiting erbij, is van Marianne Design en Craft Emotions, en ben rondom met Nuvo drops bezig geweest. 


Dit is het doosje zoals het echt eruit ziet, normaal zou je dit bovenop doen en dan het doosje sluiten, maar jullie kennen me, ik hou niet zo van de standaard hihi. vond ik wat saai.


Deze kadootjes zijn uit het dsp geknipt en heb hier glossy accents op gedaan.


En hier de binnenkant, gevuld met kadootjes en wat kleine gemaakte doosjes.


Heb er vier in kunnen doen, deze doosjes is een mal van Craft Emotions (matchbox).



De tekst op deze doosjes zijn van Studio Light en Marianne Design  de 2de van links is heel slecht (van SL), ik dacht oh nee...toen ging ik hem nog even apart stempelen op een restje, maar hij bleef slecht..had hem nog nooit gebruikt, was dubbel geprint denk..heb hem maar gelijk weggegooid, wel jammer. Maar dan pak ik hem zowieso niet nog een keer. 

In de schuifjes een presentje wat lekkers en mini boekjes.


Ik vind het zo leuk om hele kleine friemelboekjes te maken.


Achterkant van het boekje.


De letters zijn van Marianne Design.



En hier nog een klein boekje met een bellyband.



Heb de hoekjes afgerond met een hoekpons van Vaessen.




In het midden heb ik een afbeelding uit mijn voorraad gepakt en hier opgeplakt.


Toen alles in een doos gedaan.


En dit zijn de kadootjes die ik gegeven had, het doosje met de hert als je die opendoet komt er een muziekje uit, hier had ik de kleine gnome in gedaan.
In het buisje zitten zwarte klemmetjes, denk die zijn altijd handig, en rol met kerstlint en nog een rolletje bruin lint. Twee houten stempels. Chocolade om in je beker met melk te doen.
En links helemaal onderin zijn kado zakjes...je kon ze zelf maken, maar zag deze al heel lang geleden bij de Action en dacht die slaan we even in...ook voor mezelf natuurlijk.
En wat nog een leuke stempelset van boekenvoordeel.

Hoop dat ze het leuk vind, vond het doosje al heel erg leuk om te maken, de start ging moeizaam, maar toen ik eenmaal bezig was, kon ik niet meer stoppen.
Ik had dit ook al erg vroeg verstuurd..met dit blogbericht intikken kwam ook het pakket bij Renate aan...(het is nu 22 nov) ja je kunt niet op tijd genoeg zijn hihihi... hoezo het vertrouwen kwijt bij de post?!


En dit is hoe Gizmo bij ons is met kerst...heb een fotootje in een glazen kerstbal gedaan en een stukje haar aan de achterzijde.


Vele kerstgroetjes,

Elly

fb pagina:

 

18 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie zoveel mooie en leuke details, je kijkt je ogen uit. Kerstbal met Gizmo is prachtig 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat is dit een super de super leuk cadeau om te geven en wat heb je deze prachtig gemaakt.
    Hier zal Renate heel erg blij mee zijn en wat een leuke verrassingen zitten erin.
    Wat mooi dat Gizmo op deze manier erbij is.
    .Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Elly, leuk de bal met Gizmo.
    Wens jullie hele fijne kerstdagen,
    groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmoooie creatie Elly
    Daar heb je Renate vast erg blij mee gemaakt!
    En ah dat is een lieve kerstbal als herinnering
    Fijne dagen liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie creatie, leuk pakket heb je gemaakt
    ook voor jullie fijne kerstdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat mooi gemaakt.
    Mooie kerstbal als herinnering.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie creatie heb je als secret santa voor Renate gemaakt Elly. Jammer dat die ene stempel het niet zo goed deed, dat heb ik ook wel eens gehad. Groot gelijk om hem meteen weg te doen. Mooi dessin-papier en leuke details. Je druppeltjes zijn perfect gevormd, knap gedaan. Die doily vormt zo een mooie sluiting. Gaaf die kleine doosjes en boekjes. Echt iets om te bewaren. Leuk idee die kerstbal met Gizmo.
    Fijne feestdagen en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw zeg, Elly! Wat een gaaf palet heb je samengesteld voor Renate. Dat is natuurlijk helemaal in de smaak gevallen. Het doosje is helemaal fantastisch!
    En dat ze ook clearstamps hebben vaan het Boekenvoordeel eigen merk...Leuk dat je muziekpapier scoorde in Spanje.. Altijd leuk om in andere landen op zoek te gaan naar iets voor de hobby...
    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig gedaan Elly en een gaaf idee met de kerstbal

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je had je weer lekker uitgeleefd Elly, met al deze prachtige spulletjes!...Schitterend gedaan dit met het mooie DP van Stamperia, had ik mezelf ook aangeschaft. Renate is lekker verwend zo! 😀
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PS En je had een lieve herinnering gemaakt voor in de kerstboom...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie. Veel te zien!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooo hier heb je ook al zo uitgepakt Elly, fantastisch mooie creatie en wat hangt Gizmo er mooi bij xx

    BeantwoordenVerwijderen