Volgers

zondag 5 februari 2023

With love

Hoi hoi,

dit is mijn reminder voor de challenge #176 hartjes op je kaart bij KIC die loopt van 29 januari t/m 25 februari.


En heb ik gewerkt in het kleine sketch pad van de Action.
Handig hiermee is ook, je scheurt het eruit, en gaat het matten en je hebt een leuk snel kaartje mocht je onverwachts wat nodig hebben.


Stempels van DoCrafts en Studio Light hier gebruikt en een mask van Nellie's Choice.
Heb wat gespeeld met distress inkt en oxide.
Rondom de stempel heb ik zelf hartjes getekend met een rode fineliner.


Had nog leuke washi tape met hartjes erop,



Op de cirkels had ik wat frantage gestrooid, is leuk spul en kwam dat ook weer eens tegen omdat ik het aan iemand wilde laten zien. Zit wat goud in en veel blauw, misschien kun je het zien.

Hopend heb ik jullie wat inspiratie gegeven, hartjes kun je overal wel in kwijt.
En onze sponsor deze keer is CreaBri waar ik ook kaartjes voor maak, superleuk vinden wij dit.

Groetjes,

Elly 

fb pagina:



6 opmerkingen:

  1. Wat is dat gaaf gedaan Elly! Mooie details en kleuren super mooi geheel.
    Fijne zondag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof Elly, mooie kleuren vele leuke details! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave creatie heb je gemaakt Elly, leuk gedaan. Mooi spul is dat ook, die frantage met goud. Heb het zelf in crème kleur.
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een aparte mooie kaart maakte je Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart En die sleutel is gaaf!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen