Volgers

woensdag 18 januari 2023

Jarige


Goedemorgen,

deze kaart voor onze andere jarige schoonzoon gemaakt, en tevens het patroon van Mijn Schatkaart voor deze maand.


Een mannenkaart, ja wat voor dsp ga ik dan weer gebruiken, en ineens schoot het me te binnen, ik pak de Atlas erbij en scheur Midden Amerika eruit!
Dit is zeer toepasselijk voor hem, staan de plaatsen op waar hij samen met onze dochter 4 maanden geweest is. Ik had deze kaart al laten zien aan dochterlief en die vond hem heel mooi.
Ze zei dat hij mijn vorige verjaardags kaarten in zn slaapkamer nog had staan. Vond dat wel leuk om te horen eigenlijk.


Gefeliciteerd is van Marianne Design.




Deze ovaal is van Craft Emotions. En verder is er weinig uitleg bij nodig.
Vond het ook niet mooi om deze creatie verder op te pimpen want dan verdwenen juist die plaatsen weer en dat wilde ik niet.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

18 opmerkingen:

  1. Nou dat heb jij geniaal bedacht,wat zal hij dit leuk vinden om die landkaart terug te zien Elly! Een prachtige creatie!

    Onze kinderen bewaren ook al mijn kaarten en ik krijg er geregeld reacties op…onze oudste kleindochter had vorige week een kunstopdracht op de basisschool en toen zei ze tegen de juf: mijn oma maakt ook kunstwerken….dan smelt je toch hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig hoe je dit bedacht, mooi uitgevoerd dit modelkaart! Zo leuk om te horen dat je creaties gewaardeerd worden door hem te bewaren. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi persoonlijk kaartje voor je jarige schoonzoon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!! deze gaat je schoonzoon heel mooi vinden met je atlas papier. Heel mooi Elly
    Ik heb wel eens atlaspapier voor een albumpje gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart. Zo’n goed idee. Leuk dat ze zo’n mooie reis hebben gemaakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Marjan
    Leuk bedacht om atlaspapier te gebruiken als dp, fijn dat je kaarten zo gewaardeerd worden!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n supergave, toepasselijke kaart heb je gemaakt voor jullie schoonzoon Elly. Heel origineel bedacht en uitgevoerd! En van harte gefeliciteerd.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke en originele kaart voor de jarige schoonzoon, prima papier keuze,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maakte je een pracht van een kaart voor je schoonzoon Elly! Altijd leuk toch om te horen dat ze je kaarten zo mooi vinden dat ze nog steeds een mooi plaatsje hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig en leuk bedacht .
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave super mooie toepasselijke kaart heb je gemaakt Elly!Groetjes, Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super origineel en leuk bedacht voor je schoonzoon en wat lief dat hij je vorige kaart nog in zijn slaapkamer had staan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat een leuke! kaart. wat een top idee om atlas papier te gebruiken.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit kaartje zal zeker ook een mooi plaatsje krijgen bij je schoonzoon, zo mooi gemaakt en heel persoonlijk.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een bijzonder mooie en toepasselijke kaart. Wat leuk dat hij ze nog heeft staan, daar komt dit fraaie exemplaar vast en zeker ook bij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen