Volgers

maandag 30 januari 2023

Luxe kaart/boekje

 Goedemorgen,

zaterdag 11 februari geef ik mijn eerste workshop bij CreaBri met deze kaart:



















Jullie hebben deze creatie al eerder gezien maar dan in een andere uitvoering, HIER vind je hem terug, was in oktober vorig jaar. 
Deze keer heb ik met het schitterende papier van Stamperia Grand Hotel gewerkt.
En zo zie je dat hetzelfde patroon weer totaal anders is en kan zijn.
Deze is er niet meer, misschien nog wel te bestellen?? Maar Stamperia heeft echt zoveel prachtige dsp misschien dat er HIER nog wat moois tussen zit.

Vele groetjes,

Elly

fb pagina:


18 opmerkingen:

  1. Wauw wat is dit super mooi papier en een schitterende creatie Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk (en spannend) dat je een workshop gaat geven Elly, maar dit moet een makkie voor jou zijn nu je deze prachtige creatie voor de 2e keer gemaakt hebt…de vorige was al erg mooi maar met dit prachtige papier vind ik deze nóg mooier! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, deze is echt wel supermooi ! prachtig papier heb je hier voor gebruikt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!! wat een pracht creatie en wat leuk dat je hier een workshopje mee gaat geven. Als ik in je buurt woonde zou ik zeker komen. Alvast veel succes ermee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een Prachtig boekje heb je gemaakt. Dit is wel heel veel werk geweest en er dan ook nog een workshop mee gaan geven, geweldig.
    Ik probeer te komen naar de workshop bij Creabri.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, waauw Elly
    Wat een mooie prachtige creatie en wat superleuk dat je een workshop mag gaan geven!
    Dat dp is ook zo mooi, ben ook groot fan van Stamperia
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een mooi album boekje gemaakt Elly met ook het gebruik van je keuze t papier Stamperia grandhotel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie creatie met het mooie dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie heb je gemaakt, wat leuk dat je een workshop gaat geven,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa, ik zag in de nieuwsbrief dat je een workshop gaat geven, leuk joh! Dit model vond een van mijn knutsel vriendinnen ook zo leuk en we hebben hem op een middag na zitten maken. Ik moet hem nog afmaken en ik link zeker naar jouw blog als ik hem plaats hoor. Je hebt prachtig dessin-papier gebruikt Elly, mooie kleuren zijn dit. Alvast veel plezier en succes gewenst voor de workshop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je vorige uitvoering vond ik al heel mooi en deze is ook echt prachtig. Wat een werk maar het resultaat mag er zijn.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige album met super mooi papier Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw...... wat mooi.
    En wat leuk dat je een workshop gaat geven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tsjonge, Elly, wat en werk heb je heir in gestoken. Heel mooi gemaakt! En zo kom je wel door je papier heen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schitterend gemaakt Elly, heel veel succes met je workshop.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen