Volgers

woensdag 8 februari 2023

Big thanks

Goedemorgen,

met kerst kreeg ik een leuke stempel van Magnolia toegestuurd van iemand die er niks meer mee deed.

Dit vond ik zo superlief dat ik hem even opzij gezet had en nu uiteindelijk een kaart ermee gemaakt heb en haar deze toegestuurd als bedankje.


Als basis de ticketmal van Studio Light en langs de randen een border van een Vaessen pons.
Dsp is van de Action en Maja Design, ik keek eens in mijn restjesbak.


Big thanks is van de Action ook. Hartje met de olbatang geponst.


Op deze randborder heb ik nog extra bloemetjes gedaan met de olba tang ook, en nog Nuvo drop op het bloemetje en in het midden langs de rand...dit valt bijna niet te zien op de foto.


Magnolia heb ik ingekleurd met mijn brushmarkers van Winston & Newton, lekker op een regenachtige dag. Dit is toch mijn favoriete kleurmedium, brushmarkers.
Ze heeft een mandje vol met hartjes.


Nog wat mini rolroosjes gedraaid met een stans van Marianne Design, blaadjes van Ali en ook hier wat hartjes tussendoor, die zijn uit het mandje gevallen.

Deze kaart is al eventjes op plaats van bestemming en ze vond hem mooi,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

17 opmerkingen:

  1. Ik je je foto’s 1 voor 1 vergroot zitten bekijken Elly en wat is het weer een prachtige creatie geworden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart heb je met deze ticketmal gemaakt en leuk met de randpons en de bloemetjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart wat een leuk idee al de losse bloemetjes op de rand, mooi dp en leuke stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje is het geworden met het stempeltje dat zo mooi is ingekleurd en je hebt er weer hele leuke details aan toegevoegd. Het geheel is prachtig geworden.
    Helaas kan ik zaterdag niet naar CreaBri komen voor je workshop.
    Groetjes Rina
    groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat je deze stempel kreeg, echt iets voor jou!!
    Maar, zeker ook heel lief dat je een bedank kaartje maakte en opstuurde, dat is toch TE leuk als je zomaar iets in de brievenbus krijgt.
    Mooie kaart hoor, ik hou van deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk bedankje heb je gemaakt met heel mooi papier, je hebt de Magnolia heel mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bedankkaart Elly
    Zo mooi gemaakt en dat stempeltje komt er leuk op uit, lief dat je dat gekregen hebt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart en weer veel bloempjes
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig bedankje is dit Elly, heel mooi geheel zo. Ik geloof graag dat het goed ontvangen is!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en mooi model van kaart , ook prachtig papier gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief zeg, dat iemand dat zomaar stuurt! Dat was echt een verrassing dus. Je hebt een heel mooie bedankkaart gemaakt. Leuk dat je dan juist deze Magnolia erop hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Elly met vel mooie details xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk model, een prachtig geheel Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is ook heel mooi, heel fijntjes met al die kleine details Elly en je hebt Tilda heel mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen