Volgers

zondag 12 februari 2023

Box met laadjes

Hoi hoi,

28 januari volgde ik online een workshop bij Renate en hebben we deze creatie gemaakt.


Een box met 9 laadjes. Ik heb hier dsp van Craft Sensations voor gebruikt, een klein blokje, dat zit op de schuifjes en een restje voor aan de zijkant.


In de schuifjes wilde ik allemaal wat lekker indoen, en dit als een kadootje gaan weggeven.


Afbeelding is van Syta van Gelderen.


Deze keer geen zelfgemaakte bloemetjes van mij. Er zitten ook houten ornamentjes tussen.


Ik had mijn kralendoos erbij gehaald en gezocht wat hier het beste bijkon, en kwam op deze roze blinkende uit.



Hij was heel leuk om te maken, het oppimpen vond ik deze keer wat moeilijker.
Mocht je deze ook willen maken, moet je wel lid van fb zijn omdat deze in een privegroep van Renate gemaakt is.

Gisteren had ik mijn eerste workshop die ik gaf bij CreaBri, het was spannend, maar iedereen vond hem zeer geslaagd en ze hebben hard gewerkt, basis zit in elkaar en kunnen ze thuis op hun gemak het dsp erop maken, want dat kost altijd wel veel tijd.
Er werd al gevraagd of ik nog een keer een workshop ging geven, dus ik zal er binnenkort weer eens voor gaan zitten of ik iets kan uitwerken.

Miranda uit blogland, kwam de winkel ook nog in, superleuk was dat om je even gezien te hebben, ik had het niet gelijk door in eerste instantie.
En eind vd middag had ik nog een ritje naar Eindhoven Airport, een vriendin daar afgezet, dus al met al een inspannend dagje geweest, maar met een voldaan gevoel.
En ik heb misschien nog meer leuk nieuws, maar ik hou jullie nog even nieuwsgierig, ik moet zelf ook nog even afwachten tot ik meer weet.




Groetjes,

Elly

fb pagina:


18 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de workshop bij Renate gevolgd hebt. Heel erg mooi geworden. En leuk dat de workshop zo geslaagd was. Spannend wat voor nieuws je hebt....
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooi laden kastje Elly en prachtig met dit designpapier. Het viel mij meteen op hoe mooi je de kralen hebt bevestigd aan de laden. Ze zijn ook heerlijk gevuld.
    Fijn dat het gisteren een drukke maar zeer geslaagde dag is geweest.
    En ik ben nieuwsgierig naar je leuke nieuwtje.
    Fijne zondag en groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kastje, Elly
    Heel mooi gemaakt
    Ah fijn te horen dat de workshop zo goed is verlopen!
    Benieuwd naar je nieuwtje
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer ontzettend mooi zeg.
    Er zitten weer vele uurtjes werk in denk ik.
    Goed idee van de kralen, dat maakt het feestelijk, met dat beetje bling bling.
    Mooi papier is dat hè, dat heb ik ook, tenminste, volgens mij zijn dat de kleine blokjes, toch. Ik kocht ze alle 4.....🙈.
    Wat fijn dat de eerste workshop zo'n succes is geweest, een goed begin is het halve werk. Voor herhaling vatbaar dus.
    Ik ben benieuwd naar je nieuwtje, ik heb 2 ideeën wat het zou kunnen zijn, maar wacht het rustig af...... nou ja, rustig, ik ben razend nieuwsgierig natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaah ik benieuwd naar andere je denkt...maar zwanger nee.

      Verwijderen
  5. Heel leuk laden doosje is het geworden.
    Leuk dat je workshop bij CreaBri zo goed geslaagd is.
    Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie. Ik had al iets van Renate op FB gezien. Wat leuk dat je een workshop hebt gegeven. En dat nieuwtje: iemand zwanger...........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super mooi kastje Elly ik denk dat er moet staan 28 januari want febr is het nog niet
    mooie afgewerkt en fijn dat het allemaal goed is gegaan.
    en dan wachten we op jouw nieuwtje, in ieder geval succes ermee

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beeldschoon ladenlastje heb je gemaakt.
    Het lijkt me een heel werk maar het resultaat is zoals altijd weer prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi ladenkastje met het leuke dp en details handig voor op je bureau
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie heb je gemaakt Elly, ziet er erg mooi uit! Mooi cadeau gaat dit zijn. Wat leuk dat je workshop goed uitgepakt heeft. (O ja, 28 februari zal wel januari moeten zijn?) Je volgende nieuwtje zullen we afwachten!
    Mooie zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk "kastje" Elly, heel mooi opgebouwd. Ik wist natuurlijk dat je die workshop ging geven en vond het leuk om te gaan kijken ( en meteen wat shoppen natuurlijk hihi). Leuk dat je het misschien vaker gaat doen en je maakt me nieuwsgierig naar je nieuwtje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een geweldige creatie.
    Echt super mooi.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende creatie, prachtig afgewerkt mooi papier met leuke details! Spannend je nieuwtje. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf gemaakt zeg Elly, wat een klus! Erg mooi ook het ingelijste vaasje bovenop!
    Ik las het al op Facebook van je workshop en weet dat je dit erg spannend vind (logisch) maar ik had er wel vertrouwen in dat jij dit kunt!! Ooooow een nieuwtje………………….xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel iedereen, en nee er is niemand zwanger XX

    BeantwoordenVerwijderen