Volgers

zondag 19 maart 2023

Jij bent jarig

Goedemorgen op deze zondag,

ik heb nog een verjaarskaart om te laten zien die ik gemaakt had voor Daphne.


Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo 470.713.132 een gebruikt.
Kaar is nogal druk door het dsp vind hem hier op de foto nog iets drukker overkomen.
Het dsp is van Stamperia - hortensia.



Wat mini bloemetjes met de Olba tang, en op de hortensia wat parels gezet met verschillende kleurtjes Nuvo drops.


Deze mooie klok uitgeknipt uit het dsp en in het midden een leuke hart als bradje die de wijzers vasthoudt.  Deze wijzers zijn dacht ik van Marianne Design.



De klok zit op een soort banner zodat ik er een label achter kon steken.


Label heb ik gemaakt met de Vaessen pons en vond het leuk om aan beide zijdes uit te ponzen.
Tekst is van Studio Light.

Kaart is (als de post natuurlijk zn best had gedaan) als bij Daphne en hoop dat ze hem mooi vindt.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

15 opmerkingen:

  1. Een mooie bloemrijke kaart. en wat leuk de wijzers met het hart. De label vind ik ook heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige felicitatiekaart, Elly
    Helemaal in de kleuren van Daphne, leuk met die klok en dat label erachter, mooi creatie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en heel leuk die klok met dat hartje.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker is de kaart aangekomen, ik heb je (als het goed is) al een bedankje gestuurd (via je blog denk ik)
    Ik heb de kaart uitgebreid bekeken, er is zoveel op te zien.
    Eerst dacht ik dat er geen afzender op stond (ik bedacht al dat de kaart van jou kwam, herkende jouw stijl!) Maar toen zag ik het labeltje.
    Ik heb een rekje voor mijn kaarten en deze kaart hangt aan de lijst, het valt heel erg op tussen de rest, juist door de speciale vorm.
    Nogmaals bedankt, echt post is zó leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in een leuk model, je hebt alles weer heel mooi gecombineerd, de kleuren zijn super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje in deze kleuren en leuke details erop.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de mooie kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart Elly super mooi papier

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart is dit Elly, je zou hem maar op je deurmat vinden! 😀 Heel erg mooi gedaan in deze kleuren ook.
    Fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw prachtig Elly, mooie kleur en bloemen zijn altijd mooi op een kaart. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende kaart dit viel in de smaak bij Daphne zeker met het lila /paars....
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Elly. Heel mooi deze kleuren.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie drukke kaart zoals alleen jij ze mooi kan maken Elly….en Daphne is er blij mee lees ik hierboven xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart hoor met dat prachtige papier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen