Volgers

dinsdag 25 april 2023

Accordion model

Goedemorgen

gisteravond had Renate een live van de accordion, en een vriendin van mij vroeg of ik zoiets ook in een boekvorm kon maken.

Ik had hetzelfde gemaakt maar dan zonder de handvaten en ook wat kleiner.

Ze bleek zelf wat anders in gedachten te hebben, maar vond deze ook wel mooi.


Ik heb dsp van Stamperia hiervoor gebruikt en de elementen van ScrapBoys.


De tags zitten nu aan de voorkant ipv aan de bovenzijde, omdat ik het meer op een openslaande boek wilde laten lijken.



Verder heb ik in de binnenzijde waar de tags inzitten en hier aan de achterzijde oude bladzijdes opgeplakt, deze wat extra beïnkt nog.


Wat ik nu ook gedaan heb, is aan de achterzijde het doosje niet helemaal dichtgeplakt, maar het klepje opengelaten, zowel links als rechts.
Hier heb ik dan de kaartjes inzitten.
Mijn vriendin heeft een minibiep, en ik bedacht me opeens dat dit wel als een soort gastenboekje kon dienen. Haar vorige gastenboekje die ik gemaakt had was gestolen.
Nu zei ik laat dit boekje gewoon in je huis staan en leg af en toe een kaartje in je minibiep, en zodra mensen er iets opgeschreven hebben dat ze die dan gelijk in je brievenbus gooien.
En dan kun jij je kaartjes weer in dit doosje doen, altijd leuk terug te lezen.


Dit is de achterzijde van het boekje/projectje.





Deze tags daar heb ik wel dsp op geplakt.


Kijk en hier zie je het verschil van mijn kerst uitvoering en het boekje qua maat.

En HIER het filmpje van de live van gisteren.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

19 opmerkingen:

  1. Beiden mooi! Leuk om neer te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook een leuk model zo Elly, mooie papiertjes gebruikt en slim om deze niet in het kastje te leggen maar met losse kaartjes te werken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en knap gemaakt, Elly
    Prachtig idee om kaartjes in te bewaren, wat jammer dat mensen zomaar iets meenemen wat niet van hen is....
    Ook de boekvorm komt hier goed in uit!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende creatie Elly, goed idee om een los kaartje in de kast te leggen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie creatie en wat leuk dat je het op een boek laat lijken. Ook het boekpapier maakt het een mooi geheel. maar het DP vind ik ook erg mooi.
    Het was een hele duidelijke live en ga er straks aan beginnen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad amazing😃😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat mooi weer.
    mooie creaties maak je!!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een prachtige creatie Elly! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit heb je ok weer heel mooi gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook deze accordion is weer mooi geworden moi dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi.
    Zo leuk dat je bladzijde uit en boek gebruikt hebt als dp.
    Wat een leuke bestemming bedacht jij voor dit boekje, dat is nog eens een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze ziet er ook prachtig uit, leuk om het voor de mini-bieb te gebruiken en handig dat het hele boek er dan niet hoeft te liggen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi gemaakt Elly en leuk idee van die kaartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben er superblij mee en ik hoop dat mensen die mijn bieb bezoeken ook wat op de kaartjes gaan schrijven..
    Dank je wel din 😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan en hoop dat er vele kaartjes gevuld gaan worden lijkt me superleuk voor je. XX

      Verwijderen