Volgers

woensdag 30 augustus 2023

Jarige dochter

Goedemorgen,

vorige week was onze dochter jarig en ik had deze kaart voor haar gemaakt.


Als eerste had ik de cijfers van Dutch Doobadoo, en dacht ja wat nu.
En een blok van Craft Sensations, uiteindelijk is dit eruit gekomen, net alsof het van een scheurkalender kwam.
Kaarten voor mijn eigen gezin maken dat weten jullie dat vind ik totaal niks.




Randje is van Joy!Crafts. Blijft ook een leuke stans.

Groetjes van mij en heb een fijne woensdag.

Nu 2 daagjes achter de rug op school in mijn nieuwe taak, en ik vind het leuk..en hopelijk blijf ik het leuk vinden, moet mijn hele draai nog vinden natuurlijk. Op woensdag ben ik altijd vrij, dan kan ik thuis mijn dingen doen..
Veel in mijn hobbykamer zit ik niet, heb gelukkig nog heel veel ingpeland staan en moet ik iets versturen heb ik nog veel liggen ook, want ik zit de laatste tijd heel graag in onze tuinkamer, zonnetje er nog wat op, heerlijk, heb nog wel wat zitten kleuren hier dat is wel fijn. Maar niet om alle hobbyspullen naar beneden te halen. We hebben ook een tv hier hangen, dus je merkt al veel binnen zitten doen we niet..benieuwd als het echt kouder gaat worden.
Lijkt mij nu al leuk om een kerstboom ook hier te gaan zettten voor de extra gezelligheid in december.

Elly

fb pagina:

 

11 opmerkingen:

  1. Je heb een prachtige kaart gemaakt voor je jarige dochter Elly! 30 Jaar alweer, wat vliegt de tijd hè. Ik probeer juist een beetje meer uit te pakken als onze dochters/schoonzonen, en nu ook kleinkinderen, jarig zijn;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart voor jullie dochter Elly!
    Gezellig zo’n tuinkamer,ik kan me voorstellen dat je daar heerlijk zit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje voor je dochter.
    Heerlijk dat je zo geniet van de tuinkamer.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor je dochter, Elly
    Heel mooi met die grote cijfers
    Heerlijk zo'n tuinkamer, geniet van je vrije dag
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al je creaties bekeken Elly wat zijn ze mooi, de kaart voor je 30 jarig dochter is super leuk en ook stoer. Geniet van je tuinkamer!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Elly....je hebt een hele mooie kaart voor haar gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee van de scheurkalender Elly. Het is voor jouw doen een rustig kaartje geworden, maar mooi! Leuk, je nieuwe baan, dat je er veel plezier aan mag blijven beleven! En ook fijn, als je een favoriet plekje in huis kunt hebben! 😀
    Mooie dag verder.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze is leuk gemaakt ! geslaagde creatie
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vergeet het vaak, en kaartje te maken voor mijn gezin, haha, moet dan meestal nog last minut.
    Dit is wel een hele leuke zeg, beetje stoer en de leeftijd als blikvanger vind ik mooi uitkomen.
    Lijkt mij een heel fijn plekje, in jullie tuinkamer!!

    BeantwoordenVerwijderen