Volgers

zondag 27 augustus 2023

Jarige nicht

Goedemorgen,

Gisteren was ons nichtje jarig, die mag 17 kaarsjes uitblazen, een hele dame al.

Voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.


De basis een label van Studio Light en het papier van Maja Design met de mooie afbeelding erbij.


Deze leuke label eens gehad van een fb vriendin vlgs mij en deze labels komen van de Action.
Stempel is van Joy!Crafts.


Achter de label heb ik een zelfgemaakte enveloppe gedaan, en deze tesamen met het labeltje met een stoffen brad in de grote label vastgezet.
De envelop is dichtgemaakt met wax en een waxstempel. was ook weer leuk om te doen, ik wil hiermee nog gaan uitbreiden in kleurtjes. En in het envelopje heb ik geld gedaan.


En deze tekst is ook van Maja Design.

Groetjes,

wens jullie een mooi weekend.

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Een leuke label heb je voor je nichtje gemaakt
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi label Elly
    Leuk gemaakt met dat mooie dp
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd voor een 17 jarige dame Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te leuk voor een 17 jarige.
    Ik vind het plaatje leuk, alleen de benen, hihi, zou ik zelf nooit bedenken.
    Het envelopje, met wax is helemaal af zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi label voor je jarige nichtje leuke combinatie van het kraft en het dp en een leuk plaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit past echt bij een 17 jarige met de jeans en kado flopje met label. De wax stempels zijn in opmars is wel heel leuk om zo een envelopje te sluiten!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk voor een 17-jarige, Elly. Ze zal er blij mee zijn. ☺ Ik ben zelf nét bezig met 'Denim & Friends' van Maja. Altijd leuk om mee te werken.
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart voor een 17 jarige. Vind ik echt passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk label Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk voor je jarige nichtje Elly en grappig met dat kleine envelopje eraan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekkere stoere label heb je voor de 17 jarige gemaakt Elly. Ziet er tof uit zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en stoer kaartje voor je nichtje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen