Volgers

woensdag 23 augustus 2023

Week opdracht

Goedemorgen,

in de vakantie hebben ze voor een aantal weken de opdrachten al doorgegeven.

Wel handig, maar daar ik zo weinig zin heb is het toch moeilijk, en merk dat ik het inplannen van de blogs op het moment ook niet zo leuk vind. Maar we zetten even door... dit is een maand geleden ingetypt.


Deze keer vragen ze om een hamburger, jee dat was moeilijk.
Ik was echt lang aan het zoeken geweest...uiteindelijk kwam ik in een boekje van de Action een label tegen met Route66 erop en een hamburger.
Daarna ben ik verder gaan zoeken hoe deze pagina verder op te vullen.


Deze labels komen uit een pad van Craft Sensations. Vond dit wel passen bij Route66.


Leuke reinforcements van Craft Emotions. Yum heb ik geschreven met een vulpen met aparte punten, deze lagen een hele tijd terug ook bij de Action. Ik moet daar wel mee uitkijken want ik ben links en dan zit je hand zo onder maar ook vlekken op je papier.


De pijl is ook van Carft Emotions dacht ik en de de tekst van Ali.


Op naar de volgende opdracht.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

10 opmerkingen:

  1. Het is je toch goed gelukt met mooie details Elly maar met tegenzin freubelen en bloggen is niet goed…..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een moeilijke opdracht maar het is je super goed gelukt, wat een leuk labeltje met de route 66 en de hamburger. Mooi met de reinforcements.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie creatie met de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina, Elly
    Jammer dat je knutselmood wat weg is, maar dat komt vast wel weer goed als het binnenzit weer wordt
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt me inderdaad een moeilijke opdracht Elly. Maar je hebt toch weer iets bedacht met een gaaf resultaat als gevolg!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf met deze labels Elly , inspiratie genoeg joh
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Opdracht goed uitgevoerd, maar het moet wel leuk blijven toch..?
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen