Volgers

donderdag 16 november 2023

Kerst enzo...

Goedemorgen,

ik had het al eerder hier vermeld dat ik ging stoppen met kerstkaarten te versturen dit jaar.



Maar heb nu ook besloten om met de verjaardagskaarten ook te stoppen vanaf het nieuwe jaar.

Ik voel dat ik er geen plezier meer mee uit haal..en  soms is het nogal veel tegelijk ook als je wat ik dan belangrijk vind om een sterkte/knuffel kaart te willen versturen. 

Dus lieve bloggers en fb-ers, voor diegene naar wie ik altijd stuurde en op de lijst stond, jullie kunnen me eraf halen van jullie lijst, dit jaar rond ik natuurlijk netjes af voor de verjaardagen. Maar vanaf 2024 is het mooi geweest. 

Bedankt voor al jullie geweldige creaties die hier op de mat ooit zijn gevallen dat was en is genieten geweest...


Dikke knuf,

Elly

fb pagina:

CreaEl

11 opmerkingen:

  1. Ooooooo ik zal je mooie kaarten missen 🥹
    Maar je moet voor jezelf kiezen en als het niet meer leuk is dan moet je stoppen 👍💋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, wat jammer elly, dat je geen plezier meer vindt in het kaartjes maken ! Hopelijk vind je iets anders waar je je lekker bij voelt, veel succes. Toch zullen we je kaartjes missen hoor.
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het niet meer leuk vindt dan moet je er gewoon mee stoppen, het is tenslotte een hobby!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als iets niet meer goed voelt met je er mee stoppen, heel groot gelijk heb je. Ik hoop wel dat je blijft fröbelen en bloggen misschien? Gewoon lekker voor jezelf, dat mag ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Begrijp het goed Elly, en doen wat je hart in geeft, ik blijf genieten van je mooie creaties op het blog. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja kan ik begrijpen Elly maar je zal toch nog wel kaarten maken de knuffel/ sterkte kaarten die zullen we hier nog wel zien denk ik.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel goed dat je ermee stopt als je er geen plezierig gevoel meer van krijgt. Ik zal je kaarten ook missen, maar kan hopelijk blijven genieten van je creaties op je blog.
    Ik heb mijn projecten gelukkig af gekregen vandaag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als het niet leuk meer is en jij hebt er geen plezier van dan kun je er beter mee stoppen, Elly, maar ik haal jou niet van mijn lijstje hoor!
    En ik blijf van je mooie creaties genieten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank jullie wel XX maar natuurlijk zal ik blijven bloggen en blijven freubelen...jullie zijn niet zomaar van mij af hahaha XX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 🍀 🥰 ❣ Doe vooral wat wél kan en nog goed voelt Elly. Het moet leuk blijven allemaal, je hebt tenslotte ook je werk er nog bij... En mooi dat we zomaar niet van je af zijn!! 😁
      Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
      GROET, Wilma.

      Verwijderen
  10. Ohhh da's jammer maar ook wel weer begrijpelijk.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen