Volgers

zaterdag 25 november 2023

Nieuwe woning

Goedemorgen,

Deze kaart is gemaakt voor Ans die nu ongeveer al 2 weekjes in haar nieuwe woning woont.


Als basis het klembord van Studio Light en de sleutel van Dutch Doobadoo.
Dsp van de sleutel is ook van Studio Light en van het klembord dat had ik gekregen van een fb vriendin voor mijn verjaardag, daar zaten echt hele mooie tussen en deze vond ik wel geschikt om die naar Ans te sturen.



New en home deze stanzen had ik op de beurs gekocht. De losse letters vond ik zo mooi met de dunne randjes, ik had ook voor de binnenste kunnen kiezen, deze zullen jullie nog wel meer voorbij zien gaan komen bij mij. Bij de home, zaten de stanzen home sweet home en een sleuteltje nog bij, maar hier gekozen om alleen voor home te gaan.

Nou een heel verhaal nog geworden, van een bijna weggooi kaart, maar die echt wel gered moest worden door het mooie dsp (vind ik dan), hopend (want dat is ook altijd nog een verrassing tegenwoordig) is hij aangekomen bij je Ans.

Groetjes,
ik wens jullie een fijne zaterdag, deze dag komen wat hobbyvriendinnen en gaan we een dagje knutselen, ze gaan een creatie maken die ik pas in december (denk ik) kan laten zien aan jullie.
Dus een workshopje van mij van een creatie die al maanden klaar ligt...

Elly

fb pagina:


Ik was bijna klaar en toen dacht ik oja ik kan nog met wax spelen, wat normaal heel goed gaat ging nu lekker even totaal fout. Ik zette de stempel erin en wat bleek de vlinder zat op zn kop..probeer hem nog los te halen wat niet ging...toen een andere gemaakt en erop geplakt maar dat hield niet..zucht...en de volgende dag bedacht ik ojaaaaa, we laten gewoon nog wat wax opnieuw smelten nu bovenop die ene, en dan stempel ik de vlinder er nu wel goed op, en dat ging dus.
Maar door al dat geprobeer enzo was de rand van de allereeste wax zegel niet mooi, en toen ben ik daar de mini bloemetjes op gaan plakken.  Wat uiteindelijk wel goed gelukt is en mijn kaart toch nog gered was.


Hier onderin de bloemetjes ook terug laten komen.

 

15 opmerkingen:

  1. ondanks de tegenslagen een prachtige creatie, mooi van kleur en papier! Veel plezier vandaag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat zul jij het warm hebben gekregen Elly…….maar je mag heel trots zijn op het eindresultaat want het is een schitterende creatie!
    Veel plezier met je hobby-vriendinnen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Die sleutel vind ik gaaf!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha wat heeft blogger nu weer gedaan, heel het bericht staat door elkaar!! Lekker verwarrend zo.... en Ans had al bericht dat haar kaart ontvangen was. Deze ochtend heb ik 3 vriendinnen die komen hobbyen bij mij, ze krijgen een werkbeschrijving van me en gaan aan de slag. Jullie krijgen dat ook nog wel een keer te zien ergens in december.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elly,
      inderdaad ik had op 15 november al laten weten dat ik je prachtige tag had ontvangen, heel mooi gemaakt.
      Nogmaals dankjewel,
      Groetjes,
      Ansx

      Verwijderen
  5. Het is een super mooie verhuiskaart geworden al was het met wat tegenslag.
    Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi label met het leuke dp en leuke plaatjes en details
    gelukkig is het goed gekomen met de wax
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!!! Ook een idee om alleen de randjes van dat lettertype te gebruiken. Ik heb zo'n set van Tim, nooit aan gedacht om ze zo te verwerken, toch eens onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wijntje op?.....haha!
    Prachtige kaart heb je voor Ans gemaakt Elly....leuke details en mooie kleuren!
    Groetjes en een fijne knutselmiddag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een kaart met hindernissen, Elly
    Maar het resultaat mag gezien worden
    Fijne knutseldag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige labelkaart voor Ans Elly. Leuk met het sleuteltje erbij. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart/creatie is dit.
    Héél mooi dp.
    Je "ongelukje" met de wax heb je goed opgelost zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een prachtige kaart. Goed opgelost met de wax.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooi label gemaakt Elly, voor Ans. En een leuke sleutel zit erop, heel gaaf geheel zo. En als je niets weet, dan zie je ook niets! Nog goed gered dus... ☺
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen