Volgers

zondag 24 december 2023

Kerst project

Goedenavond,

het is kerstavond (nou ik typ dit op 21 okt) en ik had deze creatie voor Renate gemaakt. 

Ik ga dit in gedeeltes laten zien, want het zijn echt enorm veel foto's...


Dit doosje had ik gemaakt nadat ik eerst het project zelf gemaakt had, toen dacht ik hij moet nog wel ergens in, en zo begon ik met het overige papier en nog 2 vellen uit een ander blok gehaald alles bij elkaar te puzzelen om tot dit eindresultaat te komen.
Het dsp is een blok van Craft Sensations Christmas in the Forest. In deze blokken zit van elk blad maar 1 dsp in, dus het was echt meten en passen, maar wat ik wel weer een leuke uitdaging vind.


Het sluit met een label van Studio Light, ik had nl een creatie gemaakt met labels en vond het wel apart om de sluiting van het doosje met die label hier ook te gebruiken.


De binnenzijde.




Het zijn vijf labels aan een ring met linten, ik laat de labels 1 voor  1 zien in een apart blog bericht, jullie gaan wel zien waarom....ik maak graag foto's haha.


Ook de achterzijde is niet achterwege gebleven, maar simpel gehouden. Happy New staat op label 1 en op de rest 2024.


Ik wens jullie een hele fijne kerstavond en vooral mooie dagen toe.



Renate heeft al laten weten dat ze het mooi vond en blij was met de kadootjes.

En ik wilde een warm welkom heten aan de nieuwe volgers die er bijgekomen zijn, ik zal zeker proberen bij jullie ook langs te komen.

groetjes

Elly

fb pagina:

 

4 opmerkingen:

  1. Een super mooi doosje en wat prachtig met al die labels
    Ik wens je fijne kerstdagen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooiiiiiiiiiiiiiiiiii elly....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er prachtig uit. Dat is een heel werk geweest.
    Fijne dagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel, klopt ben er wel even mee bezig geweest, maar o zo leuk om te doen. X

    BeantwoordenVerwijderen