Volgers

woensdag 27 december 2023

Label 3

Goedemorgen,

Hebben jullie leuke dagen gehad? Ik kan er nog niks over zeggen omdat ik zoals op kerstavond al gezegd was ik dit aan het typen ben op 21 oktober. Maar de kans is er dat ik alsnog helemaal onderin het bericht vermeld wat wij allemaal gedaan hebben.


Deze label heeft een grote paperclip.


En een soort bellyband waar wat achter geschoven kan worden.




En hier een wax zegel op gemaakt met een speldje waar een sterretje op zit, met een waxzegel kun je echt alles mee vastzetten. En ik vind het mooi als hij niet helemaal rond is, sommigen willen hem echt perfect rond, maar ieder zn smaak toch. En ik heb hier gespeeld met wat kleurtjes wax.

Groetjes en tot morgen bij label 4 als jullie het nog niet beu zijn.

Elly

fb pagina:

 

6 opmerkingen:

  1. Je bent druk geweest met de labels, ze zijn stuk voor stuk erg mooi Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opnieuw een heel mooi label, Elly
    Leuk met zo'n reuze paperclip
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi label met de leuke kleurtjes en leuke details

    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook weer prachtig.
    Wat een werk heb je er toch van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen