Volgers

vrijdag 29 december 2023

Label 5

Goedemorgen,

en vandaag de laatste label van het project voor Renate.

En die bevat de meeste foto's, ondertussen als jullie dit gezien hebben dan hebben jullie 44 foto's bekeken. En gewoon 6 dgn een blogbericht achter elkaar. Ben er wel zoet mee geweest.


Ook deze label sluit met een koordje en bovenop zit een zakje...hahaha herken je het Renate, vorige jaar kado gedaan toch aan jouw? We zouden er iets meedoen, maar is er eigenlijk nooit van gekomen, en nu dacht ik, laat ik er eens eentje hier op maken.


Ik heb er een knijpertje op gedaan om hem dicht te houden en hier zit ook een klein kaartje in.




Dit is een blokzakje wat ik bestempeld heb, en er zitten 2 kaartjes in dit zakje.




Vouw je het zakje naar links dan heb ik als laatst nog een blokzakje gebruikt, en deze even flink aangepast, en wel heel smal gemaakt.


En daar zit deze label aan, die je opzij kan schuiven met een bradje.


En tevens eruit kan trekken..


Met de laatste cijfers wat in het dsp zat.


Nou dit was het dan, ze heeft van mij een set dsp gekregen, snoepgoed, touwtje waar lampjes inzitten en een snijmal. 

Wens jullie een fijne dag en een mooi weekend toe,

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

12 opmerkingen:

  1. Schitterend Elly, ik heb genoten van je labels, wens je een goed weekend toe xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige labels zie ik hier voorbij komen. en wat zijn er veel leuke details te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook weer heel mooi. Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En alweer zo’n bewerkelijke label en zoveel mooie details (net als die hieronder)…knap hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weer zo'n mooi label ook deze keer weer zulke leuke details en plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende labelkaart heb je gemaakt. Zomooi en zoveel te zien. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. deze is ook weer zo prachtig Elly....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig dit label, Elly
    Het is een hele mooie serie geworden met dat prachtige dessinpapier!
    Een waar cafeau!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook al weer zo kunstig gemaakt! Heel mooi Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och Elly, wat een plaatje, ik hou er van, overal van die verstopplekjes en leuke dingetjes. Erg mooi!!!Alle goeds voor 2024. Lieve groet, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen