Volgers

woensdag 13 december 2023

Week 47

Goedemorgen,

weekopdracht 47 en dat is Sport.

Nu dacht ik hmm sport, maar ik vind het al een sport om elke week deze opdracht te vervullen, dus is mijn pagina voor deze week zo geworden.


Dsp komt uit een  paperblock van DecoTime.



Beetje gedoodeld.


En een mooie achtergrondstans, ik dacht van Studio Light. Heel lang niet meer gebruikt dit soort stanzen en zo breekt het wat op deze pagina, die ik echt supersimpel heb gehouden.
Voor mezelf al lange tijd besloten dit soort opdrachten niet meer te doen, en wilde hem dit jaar nog zeker afmaken.
En las ik met dit inplannen op 29 nov, dat de fb pagina van Scrappen en Beppen ermee gaat stoppen ivm tijdgebrek. Of iemand moet zich geroepen voelen deze pagina over te nemen.

Ik wens jullie een fijne woensdag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

16 opmerkingen:

  1. Heel goed bedacht Elly en zeker is dit een sport. Een prachtige pagina met deze sport.
    Ja jammer dat scrappen en Beppen gaat stoppen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je prima opgelost, heel leuk bedacht met deze tekst,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi leuk het gruik van de openstans, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Elly....en je tekst is helemaal waar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gedaan. Papier past zo goed bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha je hebt helemaal gelijk met deze tekst!
    geweldig goed gevonden.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja het is soms een hele strijd om je kaart af te hebben . zo knap dat heel veel van ons dat wel doen.
    Snap dat de druk soms te groot wordt .
    Heb er al moeite mee om aan een challenge mee te doen , heb ik een idee ben ik soms nog te laat.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke pagina Elly
    Grappig verwoord
    En hobby is toch bovenal ontspanning, vind ik, daarom doe ik niet mee aan challenges, dat jaagt mij teveel op...
    Liefs Martha


    k

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk zeg! Ik durf het alleen bijna niet te zeggen, maar volgens mij ben je de d vergeten....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhhhh idd!!! Jeetje hoe kom ik daar nu weer bij, hahaha, zo druk denkend aan de opdracht en hoe netjes te schrijven...

      Verwijderen
  10. Een leuke pagina en ik vind het knap dat je elke week een pagina maakt, dat is topsport!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke en grappige pagina, lijkt mij idd ook een sport om dit iedere week weer te maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan hoor. Ik vond het al knap 1x per week!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen