Volgers

vrijdag 19 januari 2024

Kerstsok

Goedemorgen,

afgelopen december dacht ik samen met mijn vriendin even naar Waspik te rijden, gezellig demo's te kijken, en wat bleek toen, dat was die dag eerder, dus vandaar dat wij het toen zo rustig vonden daar.

We zeiden nog, we gaan eerst gezellig wat drinken met wat lekkers erbij, en dat was ook echt heerlijk! Maar dat was mijn eindjaarsblunder, ik was zo druk met alles in mijn hoofd dat ik het gewoon niet goed gelezen toen had. 

Maar wij hadden een leuk uitstapje, goed kunnen rondkijken en de creatie wat ik nu laat zien, deze mal van Dutch Doobadoo had ik daar gekocht met de leuke snijmal van een Gingerbread poppetje.


Het papier is van Craft Sensations. De rode balletjes aan de sokken is van glimmend papier.




Op deze ticketmal van Studio Light kun je een kerstgroet stempelen of schrijven. Ik had er zomaar 3 gemaakt..daarna gestopt en wat verjaarskaarten staan weer in de maak. Doe nu op mijn werk hieraan mee, is vrijblijvend, dus probeer het wel al vantevoren wat te maken. En het heeft ook wel wat om je collega's te voorzien van een kaartje.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Ja ik lees geregeld dat Margreet daar ook lekker eet,moet er toch eens naartoe 😋
    Je maakte hele mooie kerstsokken en het koekmannetje staat er zo leuk op xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Elly ik vind je kaart geweldig, het papier de vormvan de kaart en het leuke koekmanneke. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kerstsok en koekmannetje
    leuk design papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kerstsokjes heb je gemaakt Elly...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kerstsokken Elly. En ik heb die mal van Sl ook al jaren, maar amper nog gebruikt. Misschien toch weer eens te voorschijn halen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke creatie, Elly
      Dat was toch wel grappig op de verkeerde dag naar de demo...
      Het voordeel was wel dat je nu vast de ruimte had om te shoppen
      Ik ga ook graag naar Nooren zo,het is voor mij zo'n klein 18 km dus goed te doen
      Leuk dat je verjaardagskaarten voor je collega's maakt, altijd leuk een doel te hebben...
      Fijne dag liefs Martha

      Verwijderen
  6. Wat 'n gave mal is dit Elly. Je hebt er leuke creaties mee gemaakt!
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke creaties. Ik wist niet dat er een stans bestaat van het mannetje.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi, ken je de mop van Elly die naar Waspik ging om demo's te kijken? Ze ging wel maar een dag te laat...
    Je creaties zijn superleuk!!! En je hebt er toch nog een leuke dag van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha die GerJanne, dank jullie wel allemaal XX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie leuk.
    Wat een grap. Als je druk bent komt zoiets wel eens voor. Nu hadden jullie tijd om rustig te neuzen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke sok Elly. Wat komt het dsp mooi uit. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie sok, heel leuk.Op de verkeerde dag van de demo ja soms zijn we met van alles bezig en hebben het druk en vandaar kan gebeuren he. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen