Volgers

maandag 19 februari 2024

Vouwkaarten

Hola,

vandaag 2 kaartjes voor twee collega's die vandaag jarig zijn.

Deze had ik al afgegeven zodat ze vandaag bij de juiste personen terecht komen, morgen ben ik weer op mijn werk, en kunnen we er weer tegenaan, na een kleine 1.5 week in Spanje geweest te zijn.


Dit is een heel oud modelletje, kwam hem tegen in mijn map, opgevouwen is het heel klein en open vrij groot. Alleen deze creatie vind ik moeilijk om op te pimpen dus ben nu alleen maar aan de slag gegaan met dsp, van Maja Design en Craft Sensations.


In het midden heb ik gestempeld, dit is een stempel van de Action.


Van welke kleuren ze houden dat weet ik weer niet, maar het gaat om het gebaar toch.
Ben er ook wel effe zoet mee geweest, maar had deze allemaal gemaakt in mijn kerstvakantie.

Er stonden zoveel jarigen in januari en februari van vrienden en familie, dat ik wel effe moest doorpakken ermee.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


 

12 opmerkingen:

  1. wat een mooie vouwkaartjes leuk als je ze open vouwt al de verschillende papiertjes en leuke details te zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gave en hele leuke kaartjes Elly...........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vouwkaarten, Elly
    Hopelijk heb je een leuke tijd gehad in Spanje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tjonge wat een leuke kaart, veel vouwen en meten en snijden van de papiertjes. maar top.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi beide kaarten, en jij hebt genoten neem ik aan in Spanje. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten! Ik heb hem vroeger inderdaad ook wel eens gezien, maar nog nooit zelf gemaakt. Misschien waag ik me er wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn beide erg leuk met mooi papier zonder dat ze te druk zijn! Ze zullen vast in goede aarde zijn gevallen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Elly, deze kaarten! Ze zien er heel gaaf uit. En jullie zijn in ieder geval weer heelhuids terug!
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten Elly en je collega's zullen er vast blij mee zijn!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaarten. Papier heeft weinig meer nodig.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen