Volgers

zaterdag 20 april 2024

Geschenkdoos

Goedemorgen,

vandaag mag ik mijn reminder laten zien van de creatie die we vorige week hebben gemaakt tijdens onze DT dag, en morgen gaat Darline hiermee live. Darline en Jessy hadden dit samen uitgewerkt.


Het is een geschenkdoos geworden, ik heb hiervoor het dsp van Craft OClock gebruikt, de basis hadden we in elkaar gezet en het dsp er ook op, maar thuis had ik hem verder afgemaakt.


Ik heb hem gemaakt voor een stel wat binnenkort 30 jaar getrouwd is, had hiervoor een leuk wasknijpertje met een getrouwd stel erop, en hier tussen de label geklemd.
Een toefje van bloemen en sisal en zo maakt het net iets meer af.



De deurtjes schuif je zo open en kun je het bakje inkijken hier kun je wat lekkers indoen, of een kadobon, genoeg mogelijkheden.





We hadden een superleuke dag gehad en iedereen vond het project ook zo leuk en was ook top uitgewerkt. Hadden ze veel zorg aan besteed.

Ik wens jullie een fijne dag, en op YouTube kun je alles dan terug vinden, en op FB pagina is ze morgen live om 10;00 uur.

Deze dag zijn we happen en stappen met ons gezin, dat kreeg manlief nog voor zijn verjaardag.

Groetjes Elly 
DT KIC

fb pagina:

 

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk en zo mooi! Ik hoop dat de live later terug te kijken is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is weer een mooie creatie. Fijne dag!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie creatie met het leuke papier en de leuke details
    fijne dag met je gezin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt Elly
    Prachtig geschenkdoosje!
    Als het online is ga ik zeker kijken
    Een hele fijne familiedag vandaag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor.
    Maakt niet uit wat je erin doet, zo'n mooie kadoos is al een kado op zich, alles wat erin zit is een grote verrassing lijkt mij.
    Veel plezier met het "happen & stappen", maak mooie herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super gedaan ziet er prachtig uit Elly.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende creatie!! Geniet en hopelijk een beetje droog weer bij jullie. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....prachtig doosje heb je gemaakt Elly!
    En de gevulde rugzakjes hieronder zijn ook super GAAF!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank jullie wel allemaal! Het was een geweldige dag, 1 buitje onderweg en toen we op het eindpunt aankwamen spoelde het, dus was een mooie timing.
    Ik moest trouwens veel mensen uit de spam halen en via mijn mail krijg ik ook niks meer binnen dat er hier gereageerd wordt, dit was al een tijdje.
    Groetjes XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is erg mooi geworden. En wat was het weer een gezellige dag he?
    Volgend jaar weer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen