Volgers

woensdag 24 april 2024

Jarige

Goedemorgen,

begin van de maand was een collega jarig en heb ik deze kaart voor haar gemaakt.


Een grote tag is het geworden. De inspiratie was er nog steeds niet, maar goed deze kaart is net zo leuk als een gekocht kaartje. Zo ga ik maar even denken. Het is nu 2de paasdag, beetje saai buiten, vanmorgen wel flinke wandeling gedaan en nu wat blogberichten even inplannen.


Het dsp papier heb ik nog wel extra stempels opgedaan deze is van Studio Light.


Aan dit kaartje hoefde ik niets te doen, dat haalde ik zo uit het dsp blok. Ook wilde ik graag nog graag mijn gedroogde bloemetjes erbij doen, maar ook deze keer liep hij weer vast in mijn lamineer apparaat. Helaas kan de mijne (van de Action) dat gewoon niet aan. Baal ik wel van, want leek me zo leuk om dit aan de tag gemaakt te hebben.
En toen moest mn lanineerapparaat helemaal weer open gemaakt worden om het opgefrommelde lamineer vel eruit te kunnen trekken. Horen jullie mij al mopperen hihihi.

Groetjes Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Een leuk label Elly. En veel mooier dan een gekochte kaart, want hier is liefde in gestopt! Heel frustrerend als een apparaat niet goed werkt.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Elly, dat is echt balen van je apperaat. Begrijp ik het goed dat je de bloempjes wilde lamineren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi label met he leuke dp en en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Elly
    Mooivrustiek, ja als een apparaat niet werkt is dat goed balen..
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, grote tag heb je gemaakt met dit leuke papier. Gaat dat lamineren van droogbloemetjes wel in een ander duurder merk apparaat? ik dacht dat alles vlak moest zijn als je het wilde lamineren.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik hoor je hier helemaal🙉.
    Met, deze creatie is (zonder inspiratie, wauw??) wel heel erg leuk, ook zonder gelimiteerde bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh jeetje wat een pech, maar wel weer een prachtig kaartje hoor, je maakt er altijd zoveel werk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke tag. Jammer van je machine.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is hartstikke leuk Elly, én zelf gemaakt 💪

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ja ik hoor je mopperen maar je het resultaat is toch erg mooi geworden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Handig om de berichtjes in te plannen op een dag dat je er tijd voor hebt!
    Het is toch een mooie tagkaart! En misschien is intussen je inspiratie weer terug??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke tagliatelle geworden met dit mooie papier!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen