Volgers

maandag 20 mei 2024

Kado creatie

Goedemorgen,

mijn zus was 4 mei jarig en we gaan altijd tussen onze verjaardagen in samen lunchen, (dat moeten we nog doen) en dan geven we elkaar onze presentjes. Dit is er eigenlijk vorig jaar ingeslopen, was niet de bedoeling, maar kon nu ook dit jaar dan niet achterblijven. Had deze creatie deze keer echt op haar verjaardag even gebracht anders duurde het zo lang, niets is leuker om een kaart te krijgen op je dag.

Vorig jaar had ik zo'n mooie aparte sleutelhanger van haar gekregen dat ik nu ook goed op zoek ben geweest, maar eerst mijn creatie.


Ik heb een soort boekje ofwel een doosje gemaakt, ik weet niet hoe ik dit moet noemen.
Laatst werd er mij gevraagd hoe verzin je het allemaal. Ik zeg ik begin gewoon met maken en dan komt er vanzelf wel iets omheen.
Ik ben met deze creatie begonnen met 4 lucifersdoosjes te maken van Craft Emotions, aan elkaar geplakt en toen ben ik gaan opbouwen.

Het boekje sluit met een bellyband.


Ik heb gebruik gemaakt van het dsp van Craft Emotions en van Elisabeth Crafts Designs, en die is zo gaaf. Dit heeft geen poespas meer nodig vind ik dan.


Als bellyband eraf is, kun je de flappen openvouwen en kom je een sluiting tegen met een touwtje.


Dit weer opengevouwen, zie je dat ik labels aan beide zijdes heb gedaan.
En binnenin een waterval album. En dit is allemaal bovenop de doosjes.
De waterval sluit wel met een magneetje.










Als je goed kijkt zie je de schuifjes open en daarin een zakje waar elk een sleutelhanger in zit.


En het schuifje kun je helemaal doorschuiven, en dan zie je aan de andere kant de 2 andere sleutelhangers.


Hier heb je goed zicht op de schuifjes.


En hier dat het schuifje leeg is.


En dan alle zakjes met de mooie sleutelhangers erin.



Groetjes Elly
fb pagina:

 

13 opmerkingen:

  1. Een prachtige creatie voor je zus. En dit mooie papier heeft verder inderdaad niks nodig. Ik ben helemaal weg van die sleutelhangers!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge...... wauw.......SUPER mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi creatie voor je zus met het mooie papier al de leuke details en al de verrassingen erin
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige creatie, hoe krijg je het voor elkaar. Zo mooi gemaakt! Die sleutelhanger van de camera met lens is tof, waar heb je die vandaan?

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je voor je jarige zus gemaakt Elly....daar is ze vast heel blij mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi, wat een werk maar je zus zal zeker blij verrast zijn. Leuk dat jullie dit zo doen voor elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige creatie en papier Elly......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PRACHTIG GEDAAN!!!!
    ik scrolde even terug, zie prachtige creaties, super mooi weer.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Elly!! Wat een supermooi cadeau voor je zus! Ze zal wel helemaal blij verrast geweest zijn. Echt een top creatie vind ik het! EN hoe je het beschrijft dat je gewoon begint... hihihi.... zou bij mij niets worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi Elly
    Jij bent ook zo creatief, heel mooi verzonnen met die schuifjes en labeltjes en de waterval
    Wat een mooi kado, die sleutelhangers
    Daar zal je zus vast van hebben genoten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit weer gaaf gedaan !!
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen