Volgers

vrijdag 10 mei 2024

Knuffel

Goedemorgen,

dit kaartje wat eigenlijk op dezelfde wijze is gemaakt als die van afgelopen maandag, is voor een fb vriend, die dit zeker wel kon gebruiken.


Hier heb ik dsp van Maja Design voor gebruikt. hartje is van Marianne Design, en tekst stempel van Joy!Crafts.


De bloemetjes zaten op een apart vel bij dit dsp. Takjes van Ali en wat sisal erachter, en een toefje is gemaakt.




Rondom wat gedoodeld. En zo heb je weer een lief kaartje af.

Groetjes Elly

fb pagina:

 CreaEl

9 opmerkingen:

  1. Ook leuk deze hartjesversie, Elly
    Mooie kleurtjes bij elkaar
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie creatie met het mooie papier en het leuke hart aan de bovenkant leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook heel erg leuk!
    Ik ben dol op hartjes, dat weet je vast wel, dus deze vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi deze versie met hartje en de bloemen die je uitgeknipt hebt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk en mooi papier Elly.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf! Mooi gemaakt en heel attent!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een lief kaartje, ik heb de andere gemist denk ik. Prachtige details en dat takje van Ali is super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen