Volgers

vrijdag 28 juni 2024

Greetz

Goedemorgen,

Dit is mijn uitwerking geworden van Mijn Schatkaart wat deze maand was.


Ik heb gebruikt gemaakt van Maja Design en Craft OClock dsp.
En heb deze creatie laten sluiten met een satijnlint.


Elementen erbij gezocht, en wat postzegels erbij.



Deze elementen zijn van Joy!Crafts, zat te neuzen in mijn map en kwam deze ook nog tegen, qua kleur pasten ze hier heel goed bij.

Om een pagina gevuld te krijgen met restjes vind ik leuk puzzelen en deze met een fineliner aan elkaar te verbinden met een steekje. Deze keer had ik voor rood gekozen.



En als extra toevoeging heb ik een tag erbij gemaakt, en kon hier persoonlijke tekst op kwijt.


Het is een mooi model en zo klaar ook, ook qua maat is het erg leuk. Past mooi in een standaard envelop. En je hebt een uitgebreide kaart voor de jarige.

Groetjes Elly

fb pagina:


 

12 opmerkingen:

  1. Je hebt dit model heel mooi uitgewerkt Elly.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie in prachtige kleuren. Super mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Elly
    Met veel leuke details, mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie creatie met het mooi papier en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw een schitterende creatie die je laat zien, vele mooie details. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een super mooie kaart Elly......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.....wat gaaf gedaan weer Elly!
    Ik ben inderdaad nog naar Creabrie geweest met Rina en Riet. Wij waren daar om 12.00 uur en zijn eerst naar de demo's gaan kijken in de zaal....toen was jij waarschijnlijk in de winkel!
    Jammer dat we elkaar gemist hebben....wie weet een volgende keer!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een prachtige kaart en zo mooi gedecoreerd aan de voorzijde en binnenin Elly. Heel leuk die getekende stiksteekjes, geeft weer net wat extra's. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie creatie heb je gemaakt, het papier is erg mooi en leuk hoe je de stiksteekjes hebt gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende creatie Elly. Ik zit altijd met verbazing te kijken hoe je alles samenstelt. En het past allemaal geweldig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Werkelijk weer prachtig, ik vraag me altijd af hoe lang jij met zoiets bezig bent want alles is tot in de puntjes verzorgd. Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende schatkaart Elly, mooi designpapier heb je gebruikt. Past goed bij elkaar.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen