Volgers

vrijdag 19 juli 2024

Knuffel

Goedemorgen,

vandaag ga ik met vriendinnen en wat aanhang, richting Maastricht, naar Andre Rieu, echt benieuwd hoe deze ervaring is, jullie gaan er nog van horen. We verblijven er ook een nachtje.

En onze keuken komt vandaag binnen,  ook super spannend, is alles geleverd klopt het allemaal wel, ik ga dat wanneer ik thuis kom zien, hoever manlief is gekomen, want die ging niet mee met ons.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een vriendin, dit wel even een knuffel kon gebruiken, daar ga ik hier verder niet over vertellen, maar ze waardeert het enorm.


Met de nieuwe postzegel mal gemaakt, deze wel via Temu besteld, want ze waren nogal snel uitverkocht toen met de demo, en het was maar een weekje wachten toen deze binnenviel.
Ik heb dsp van Stamperia hier gebruikt.


Deze label is gemaakt met een label maker ook van Temu, zag hem ineens voorbij komen, dus dacht die ga ik eens proberen, was wel leuk er zitten 4 verschillende kanten op, en dat voor maar weinig geld. Ik moest aan een bepaald bedrag helaas zitten om te kunnen bestellen, maar een vriendin wilde precies hetzelfde en kwam dan goed uit.


De bloemetjes heb ik zelf getekend en gekleurd met de Zigmarkers. Had eerst gekleurd en daarna pas getekend eromheen, vond het wel even leuk om te doen.
Over de label nog een doorschijnend velletje erbij gemaakt, voor iets meer glans.

Groetjes Elly

fb pagina:



9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je André Rieu gaat, veel plezier. En je kaart voor je vriendin is erg mooi. Wat heb je leuke bloemetjes getekend, knap.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Elly geniet van Maastricht xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje zal goed doen, er zit zoveel liefde in.
    Veel plezier bij André, ik hoor vaak dat het een hele belevenis is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie creatie met het mooie papier en de leuke details
    geniet van André Rieu dat is reuze gezellig ook 1x geweest een paar jaar geleden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief je kaartje voor je vriendin met de prachtige zelf getekende bloemetjes. Geniet van André Rieu, ik wil er altijd al eens naartoe maar dat vind ik nou zo duur! Al begrijp ik het wel hoor maar toch. Je tagje is trouwens grappig, een op zijn kop tagje zou ik het noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele leuke lieve kaart Elly.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart voor je vriendin! Dat zal goed doen. En wat een leuke bloemetjes heb je getekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met label Elly en wat gezellig om een concert van André Rieu bij te wonen in goed gezelschap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen