Volgers

vrijdag 5 juli 2024

Secret Message

Goedemorgen,

deze kaart heb ik voor onze neef gemaakt, het is een secret message card. Het is maar goed dat ik hem persoonlijk afgeef, dan kan ik hem wel even uitleggen.

Hij is leuk om te maken en ook zo gedaan, Renate heeft hier een filmpje van gemaakt.


Het dsp is van Craft Sensations, van verschillende blokken en ook hele oudere.
Dit kaartje heb ik laten sluiten met een bellyband, doordat ik een envelopje erin verwerkt heb voor het geld, blijft hij iets meer openstaan.


De elementen zijn overal vandaan. Heb inmiddels al vele bakjes gevuld met elementjes.


Zo staat hij gewoon open.



En dit is het secret gedeelte, met links het envelopje voor het geld.
HIER kun je het filmpje van Renate vinden hoe dit in elkaar steekt, dan wordt het vanzelf duidelijk.



En dit is dan de achterzijde.

Groetjes Elly,

fb pagina:

 

9 opmerkingen:

  1. Een stoere mannenkaart met leuke details!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige en vooral een stoere creaties Elly, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie creatie met al de stoere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Elly. Ik heb deze ook ooit eens gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Elly
    Ik heb em pas geleden ook gemaakt en je moet de kaart inderdaad persoonlijk afgeven want het is best even ingewikkeld maar superleuk
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een gave stoere mannen kaart Elly.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaart hoor! Oudere blokken van de Action bijven ook altijd leuk. Altijd iets wat je kunt gebruiken.
    Groetjes marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Elly en zeker handig dat je de kaart persoonlijk kunt geven, deze kaart heeft wel wat uitleg nodig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, haha, zo'n kaartje heeft wel wat uitleg nodig.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen