Volgers

zondag 4 augustus 2024

Ijsjes

Goedemorgen,

hmm ja ijsjes wie lust ze niet, en laat ik nou best wat foto's op mijn mobiel hebben staan met verschillende lekkere ijsjes!


Ik heb er een planner pagina van gemaakt. Tekst met een label maker gemaakt.


De onderdelen van de pagina zijn van Craft Emotions dacht ik.
Dsp is van de Action.



Het linkse ijsje is uit Spanje en de rechtse toen we met zn tweetjes even uit eten waren geweest.


De onderste twee hebben we ook in Spanje genuttigd, hmm krijg er gelijk weer zin in.

Dit was mijn reminder voor KIC, en jullie raden het thema is IJS!. Mocht je mee willen doen met de challenge dan kun je kaartje HIER linken, of op onze fb pagina.

Vele groetjes Elly DT KIC

fb pagina:

 

4 opmerkingen:

  1. wat een mooi creatie met al de leuke details en het mooie papier
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie creatie Elly, je hebt vast en zeker gesmuld van al die lekkere ijsjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke pagina met mooie foto's!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen