Volgers

zaterdag 29 juli 2017

High Tea

Hoi, ik heb vandaag mini uitnodigingen gemaakt voor een high tea.
Deze keer voor mezelf , ik mag dit jaar 50 worden en ga dit met een paar vriendinnen  gezellig vieren.
Waar het is heb ik later er zelf nog bij geschreven.
Restjes papier dat heb ik maar volop en had ook nog ATC kaartjes dus heb ze dan ook daarvan gemaakt. De maten van een ATC is 6,4 x 8,7 cm.
Rechts bovenin heb ik met een crop a dile gaatjes gemaakt en een touwtje erin gedaan.

De letters die ik gebruikt heb is van Craft Emotions en de theepotje is van Joy!
Op het theepotje heb ik met een Pearl Pen nog parels gemaakt en bij de deksel met een glitterpen bezig geweest.
Op de achterzijde is het woord Uitnodiging gestempeld, die is ook van Joy, en het nummer 9 die had ik ooit eens bij de Hema gekocht.
En zo heb je dan toch ineens een lief klein kaartje.

Groetjes

Elly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten