Volgers

woensdag 2 augustus 2017

Er is een leuke giftbox uitgekomen waar je doosjes uit kunt drukken en zelf vouwen. Voor velen zeer ideaal die het toch moeilijk vinden om zelf een doosje te maken.
Ik heb gekozen voor een neutrale kleur en die heb ik dan nog eens bewerkt met de masks en distress inkt, de kleurtjes die ik hiervoor gebruikt heb zijn: Wilted Voilet, Mermaid Lagoon en Festive Berries.
Die doosjes zijn te vinden in deze Giftbox, de ene zijn doosjes en de andere envelopjes.


Deze zijde heb ik gewoon neutraal gelaten en daar een borderrand op geplakt.
Heb er ook een klein kaartje in gedaan met een stempelafdrukje: hierbij wat zonnestralen per post.
Dat afdrukje is afkomstig van Boekenvoordeel.

De binnenzijde van de doosjes zijn gewoon neutraal van kleur en ik vond het wel zo leuk om die met design papier te beplakken. Het het design pads mini gebruikt, Lots of flowers en Romantic Summer.
Om het doosje te laten sluiten heb ik Bakers Twine gebruikt en in alle vier de hoekjes een klein gaatje gemaakt.
Het kleine kaartje ligt er los in zodat je op de achterzijde een persoonlijke groet kan schrijven, en op het bodem van het doosje heb ik een mooi plaatje van een roos geplakt. Met een klein bordertje wat ook ooit eens van de Action afkomt. En heb in de hoekjes met Light Green pearl pen pareltjes gemaakt.

Het doosje kan voor alles bieden, lekkere inhoud of gewoon zoals ik dan gedaan heb met een boodschap.



Groetjes

Elly





Geen opmerkingen:

Een reactie posten