Volgers

donderdag 22 maart 2018

Ik kom je even opfleuren

Deze tissue kaartje wilde ik al zolang eens maken.
Het is van Castella294 en je kunt haar vinden op YouTube.


Design papier komt uit het blok Botanical Vintage en is van Craft Sensations.
De prachtige mal in de hoeken is van Marianne Design, en heb ik verknipt zodat ze in de hoeken zouden passen. In het midden van die bloemen heb ik met een pearl pen een parel gemaakt, kleur is Light green.




De kleine bloemetjes die groene en witte, die zijn ook van Marianne Design, wat ik ook heel veel gebruik. Ook in het hartje met een pearl pen gedaan en in het groene bloemetje een meeldraadje.
En met een bruine fineliner wat lijntjes in het hartje gezet.



Ik kom je even opfleuren is een stempel van Joy!Cafts, de ovale mal is van Crealies.
En onder heb ik zelf een leuke border gemaakt, van een stukje design papier als op de voorkant van dit kaartje, en een randje van een No ending border.

Hoop dat jullie hem mooi vinden, ik heb nog een variant gemaakt, maar die vond ik iets te herfstachtig voor nu.
Maar die plaats ik wel op mijn fb pagina CreaEl.

Groetjes Elly




Geen opmerkingen:

Een reactie posten