Volgers

woensdag 21 maart 2018

Thank you


Bedankt kaartje gemaakt met een magnolia afbeelding.





Deze is ingekleurd met de kleurpotloden van Craft Sensations en mijn eigen kleurpotloden.

Het achtergrondje van de Magnolia heb ik ook bewerkt met Oxide inkt en masks van Dutch Doobadoo en wat foam stamps van Studio Light.
Heb het deze keer niet bijgehouden welke kleuren Oxide, was een middagje aan het freubelen geweest met een vriendin. Lekker samen kliederen met Oxide inkt en sprays.

Het design papier komt ook uit een blok van Craft Sensations, maar heb nu eens in mijn restanten bak gekeken, daar ligt ook nog genoeg in om hergebruikt te worden.
Op het linnen cardstock heb ik bloemen gestempeld van de allernieuwste clearstamps (met die uilen serie) van Craft Sensations.
Ze zijn nog maar in een paar winkels gezien, maar hoop voor iedereen dat ze gauw overal liggen.


Heb twee verschillende hartjes uitgedraaid en bij dit takje erbij geplakt, vond dat wel zo leuk, en dat licht roze was van een bloem waar ik stukjes afgetrokken had en zo hierbij geplakt.



De tekst stempel is van de handlettering serie, het achtergrondje daarvan heb ik gestempeld met Versa Magic kleur Mauve.

Door middel van een brad kun je deze ronde omhoog draaien.


Groetjes,

Elly




Geen opmerkingen:

Een reactie posten