Volgers

donderdag 19 juli 2018

Gefeliciteerd

Goedemorgen.

Deze verjaardagskaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een filmpje van Janet bij HobbyVision.


Heb hier gespeeld met Oxide inkt, Worn Lipstick, Seedles Preserves en Aged Mahogany.

Heb als laatste nog een inkt spray, glimmer bronze erover heen gedaan, geeft een mooi glanzend effect.


De bloemenstempel, de swirl en het design papier is allemaal van Craft Sensations, het aquarelpapier wat ik gebruikt hebt is van de Action.
De bloemenstempel is opgezet met Versamark Dazzle inkt, en daarna witte embossingpoeder erover en met de fohn verhit.


Wat verschillende bloemetjes uitgedraaid van Noor!Design in de kleurtjes paars en wit.
Want paars is de lievelingskleur van de jarige.

Wat ik wel jammer vindt en je niet ziet op de foto...is dat het ovaal helemaal gebold is..ik had er 3d kit opgedaan..het was toen zo warm..en denk toch dat dat een uitwerking is, want heb het nog niet eerder zo gehad.
Dus voor mij doen, is deze kaart mislukt..


Groetjes,


Elly


fb pagina: CreaEl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten