Volgers

vrijdag 20 juli 2018

Trouwkaart

Hoi hoi.

Laatst kreeg ik een opdrachtje om een trouwkaartje te maken.
Ik maak van alles maar weet je opdrachten blijven moeilijk..ga je weer zo twijfelen..

Dit is hem geworden, gebruikt gemaakt van de Ticketmal van Studio Light.


Het design papier wat ik hier gebruikt heb is van Craft Sensations UK.
De ticketmal net iets anders in elkaar gezet, en met een strikje laten sluiten.
De postzegel boven is van het mooie design papier van Maja Design.



De hartjes randmal is van de Action. Daar lagen enkele weken geleden een heleboel verschillende randmallen, allemaal zo mooi dat ik ze ook meegenomen had..voor dat prijsje kun je ze niet laten liggen.


Dit plaatje is ook van Maja Design, samen in het huwelijksbootje.


De hartjes rechts komen uit de randmal..vond ze leuk om het te hergebruiken..beetje beinkt.
En de flapjes aan de binnenzijde heb ik wit gelaten, zodat hier mooi ruimte is om iets op te kunnen schrijven.


Groetjes,

Elly


fb pagina: CreaEl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten